کد خبر : 1543082 | 12 مرداد 1397 ساعت 22:48 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

موقعیت به تراکتور ندادیم؛

نکونام: به برد مقابل تراکتور باور نداشتیم!

جواد نکونام می گوید تیمش برای برد به تبریز آمده بود اما به برد مقابل تراکتور پرمهره باور نداشت.

نکونام: به برد مقابل تراکتور باور نداشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در خصوص عدم حضور تماشاگران گفت: متاسفانه هوادارای تبریزی امروز نبودند. من تا حالا با این جو غریبه بودم. چند بار که در تبریز بازی کرده بودم، چیزی که برایم مهم بود مردم بودند چون من فوتبال با تماشاگر را دوست دارم. امیدوارم هیچ وقت شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 

او درباره بازی اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم. نیمه اول می توانستیم گل بزنیم، راحت موقعیت ها را از دست دادیم. در توپی که ما حمله می کردیم، روی یک دفع توپ بی هدف تراکتور به گل رسید که متاسفانه کار را برای ما سخت کرد. اما بعد از گل تا پایان بازی _به جز وقت های اضافی که تراکتور بازی مستقیم می‌کرد_ بازی در اختیار ما بود. می توانستیم به گل های بیشتر هم دست یابیم. یک گل ما هم این جا ماند، به خاطر این که در صحنه پنالتی بازیکنمان را زدند.

در صحنه اخراج کاری ندارم اما یک گلمان اینجا ماند. تیم ما میتوانست برنده برود، آقای کرمانشاهی هم خوب قضاوت کرد اگر هم اتفاقی افتاد، به هر حال تمام شد. نتیجه باب رضایت من نبود چون ما آمده بودیم ببریم. اما باورمان نشد که تراکتور خوبِ پرمهره قوی امسال را ببریم.

 

سرمربی نساجی در پاسخ به سوالی راجع به فریادهایش کنار زمین و خروج از منطقه مربیان هم یادآور شد: ما به خط نگاه نمیکنیم و بازی را نگاه میکنیم و حواسمان نیست که از خط خارج شویم. از کمک داور و داور چهارم معذرت خواهی میکنم. اگر تماشاگران بودند، بیشتر صدایم میگرفت چون همانطور که گفتم فوتبال با تماشاگر را بیشتر دوست دارم. مخصوصا طرفداران تبریزی.

 

کاپیتان سابق تیم ملی درباره آنچه به زعم تبریزی ها وقت کشی بود گفت: بازی هم اگر دست تراکتور بود، خواست ما بود. چون ما میخواستیم آن ها بازی کنند. گلی هم که خوردیم شوت از راه دور بود. موقعیت تک به تکی روی دروازه ایجاد نشد. 3 تا تعویض انجام دادیم که 2 تا با مصدومیت بود. من خودم به حامد لک گفتم نخواب و بلند شو و حتی روی کارت هم به او اخطار دادم. اما بازیکن تحت فشار است. من نمی توانم ذهن بازیکن را بخوانم اما چون خودم فوتبالیست بوده ام، می توانم بگویم که بازیکن تحت فشار است و عمدی و غیرعمدی می خواهد بخوابد. من مربی نمی توانم بگویم بخواب یا بلند شو، من تمرکزم روی بازی است. بازیکن خسته می شود، مصدوم می شود، شاید هم این اتفاق افتاده اما از طرف تیم ما این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

 

نکونام همچنین به تعریف از حامد لک پرداخت و نکاتی را بیان کرد: اولین خرید ما حامد لک بود که در فوتبال ایران لیاقتش را دارد که پیراهن تیم ملی انجام دهد. اگر هم اعتراض و اشتباه کند، در شرایط بازی است. همه بازیکنان ممکن است از کوره در بروند، طبیعی است. من کاملا از او رضایت دارم، دروازه بانی است که در 2 بازی اخیر برای ما فوق العاده ظاهر شده. اشتباه برای بازیکن است.

 

وی در پایان گفت: از مردم مازندران تشکر میکنم. آن جا اتحادی هست که هیچ جا نیست.

 

دیدگاه‌ها