کد خبر : 1543282 | 13 مرداد 1397 ساعت 15:24 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

گردنم راست شده تا راه راست را بروم

خلیل‌زاده: شیطنت نکنید، مشکل نخاع ندارم!

مدافع پرسپولیس نسبت به شایعاتی در مورد مصدومیت گردنش واکنش نشان داد و از رسانه‌ها خواست در این مساله شیطنت نداشته باشند.

خلیل‌زاده: شیطنت نکنید، مشکل نخاع ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، در میان مشکلاتی که پرسپولیس با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی با آن دست به گریبان است، بزرگترین دغدغه برانکو به مصدومیت شاگردانش مربوط می‌شود.

شجاع خلیل زاده یکی از مهره‌هایی است که در آخرین اردوی آماده سازی تیم دچار مصدومیت گرفتگی عضله گردن شده و گفته می‌شد شاید نتواند در هفته‌های ابتدایی تیم را همراهی کند.

با این حال این بازیکن با پشت سر گذاشتن فیزیوتراپی و تمرینات اختصاصی در هر دو بازی ابتدایی برای سرخ‌ها به میدان رفت و عملکرد قابل قبول و بدون اشتباهی از خود به جا گذاشت. در این میان برخی شایعات در خصوص مصدومیت این بازیکن با اعلام اینکه او با درد ستون فقرات و نخاعی مواجه شده و احتمالا باید عمل جراحی را پشت سر بگذارد شکل گرفت. موضوعی که عصبانیت مدافع پرسپولیس را در پی داشت تا نسبت به آن واکنش نشان دهد.


خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پیروزی روز گذشته مقابل فولاد خوزستان گفت: اول از همه باید از تک تک هوادارانی که روز گذشته در استادیوم حضور یافتند تشکر کنم. مطمئنا سهم آنها بابت حمایتی که داشتند در این پیروزی پررنگ‌تر است. همه نسبت به مشکلات تیم آگاه هستند و در این زمان نیاز داریم تا همه با انرژی از هواداران شرایط لازم برای ادامه موفقیت را دنبال کنیم.

فولاد تیم خیلی خوب و قدری بود ولی خوشبختانه بازی خوب و منطقی انجام دادیم و توانستیم نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم. با این 3 امتیاز به صدر جدول رسیدیم و امیدوارم با ادامه این روند جایگاه‌مان را حفظ کنیم.


وی ادامه داد: فولاد در هفته گذشته به پیروزی بزرگی رسیده بود و یکی از مدعیان این فصل است. نفرات خوبی در ترکیب خود دارد. با این حال همه ما نسبت به پیراهنی که بر تن داریم احساس دین می‌کنیم و هیچ بهانه‌ای برای عدم پیروزی نمی‌توانیم داشته باشیم. همه ما تلاش خواهیم کرد تا تیم همچنان در مسیر موفقیت قرار داشته باشد و بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. در این راه همه قبول کردیم که مسوولیت‌هایی داریم و از مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و از همه مهمتر هواداران طی این مدت به بهترین شکل طبق هدف پیش‌ رفته‌ایم و امیدوارم این موفقیت ادامه داشته باشد.

 


شجاع که علیرغم مصدومیت برای دومین بازی پیاپی برای سرخپوشان به میدان رفت در خصوص شایعات مربوط به این مصدومیت و عمل جراحی‌اش گفت: اصلاً چنین چیزی نیست و در مورد مصدومیت من شیطنت‌هایی صورت گرفت که واقعیت ندارد. مصدومیت من شدید نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی برطرف می‌شود و به زودی مشکلم رفع خواهد شد. اینکه می‌گویند باید عمل جراحی کنم و فلان اصلا درست نیست و خدا را شکر مشکلی ندارم و در خدمت تیم هستم.


وی در مورد اینکه گفته می‌شود گردن او تحرک و چرخش ندارد و باید تنها آن را مستقیم نگه دارد گفت: مشکلی نیست و گردنم راست شده تا فقط راه راست را بروم! (باخنده) . همانطور که گفتم مشکلی ندارم و خوشبختانه تیم هم در این دو هفته توانسته نتایج خوبی کسب کند و همه ما از این موضوع راضی هستیم و خودمان را برای بازی‌های آینده آماده خواهیم کرد.


مدافع پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شد این تیم با رفتن چند بازیکن ضعیف شده است اینطور واکنش نشان داد: پرسپولیس هیچ وقت با رفتن بازیکنی ضعیف نخواهد شد و هیچ وقت به بازیکنی وابسته نبوده و هرکسی برود و بیاید این تیم پرسپولیس است و همیشه بزرگی خودش را حفظ کرده است.


خلیل‌زاده در مورد کلین‌شیت دوم پرسپولیس در این فصل هم گفت: مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد و اینکه ما باشیم یا نباشیم اهمیت چندانی ندارد و خدا را شکر می‌کنم که هم نتیجه گرفتیم و هم دروازه پرسپولیس بسته ماند.

دیدگاه‌ها