کد خبر : 1543289 | 13 مرداد 1397 ساعت 16:02 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

سختی بازی با نساجی، چمن مصنوعی قائمشهر است

میرجوان: گل من حاصل زحمت کل تیم بود

مهاجم تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد برای بردن به قائمشهر سفر می‌کنند.

میرجوان: گل من حاصل زحمت کل تیم بود

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: اول همه از هفته پیش بگویم که واقعا ما بدشانسی آوردیم، باز هم می گویم حقمان باخت نبود و حداقلش باید در آن بازی نتیجه تساوی می شد چون واقعا ما در آن بازی خیلی خوب کار کردیم.


وی ادامه داد:  یک هفته بر روی نقاط ضعف و قدرت مسجدسلیمان کار کرده بودیم و کادرفنی آنها را به خوبی آنالیز کرده بود. خدا را شکر توانستیم آنچه به ما گفته شده بود را در زمین پیاده کنیم و در نهایت به گل برسیم. در کل ۹۰ دقیقه هم سوار بر بازی بودیم و هم توانستیم برنده بازی باشیم و در نهایت بازی را بدون گل خورده به پایان برسانیم.


مهاجم پارس جنوبی درباره گلی که خودش به ثمر رساند، تاکید کرد:‌ گلزنی ام حاصل زحمات کل تیم بود و من فقط ضربه آخر را زدم که توپ وارد دروازه شد.


میرجوان همچنین گفت:‌کلا تیم خوبی داریم و طبق نظر کادرفنی نسبت به سال قبل بهتر هستیم. ان شاالله بتوانیم در این تیم طوری کار کنیم که رتبه مان از سال قبل بهتر شود.


وی درباره بازی با نساجی مازندران افزود: در لیگ برتر همه تیم ها خوب هستند، بازی در زمین چمن مصنوعی است ضمن آنکه نساجی هم هوادار دارد. تنها سختی این بازی، بازی در زمین چمن مصنوعی است و  دیگر برایمان فرقی نمی‌کند بیرون خانه یا داخل خانه بازی داشته باشیم. امیدوارم از این بازی دست پر به جم برگردیم.

دیدگاه‌ها