کد خبر : 1543330 | 13 مرداد 1397 ساعت 20:58 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو صحنه جنجال برانگیز سپاهان-سپیدرود (عکس)

روز گذشته محمد حسین زاهدی و کمک هایش روز سختی را در ورزشگاه سردار جنگل سپری کردند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی موفق شد بیشترین گل خود را در تاریخ رقابت های لیگ برتر مقابل سپیدرود و در خانه این تیم ثبت کند که شاهد اتفاقات عجیبی در این مسابقه بودیم و نیمه اول این دیدار با وقفه ای طولانی به پایان رسید.

 


صحنه اول-گل مشکوک به آفساید
ماجرا از این قرار بود که روی گل چهارم سپاهانی ها که مشکوک به آفساید بود، نیمکت سپیدرود اعتقاد به اشتباه داور داشت و با توجه به اینکه آنها با 4 گل از میهمان خود عقب افتاده بودند، از شرایط روحی مناسبی هم برخوردار نبودند تا همین اعتراض آغازگر درگیری های میان هواداران سپیدرود و خداداد عزیزی هم بشود.

 

1324623

 

صحنه دوم- خطای هند ملکی بیرون از محوطه جریمه
دومین صحنه جنجال برانگیز این مسابقه هم در نیمه دوم و در شرایطی اتفاق افتاد که شاگردان امیرقلعه نویی با 5 گل پیش افتاده بودند و مهرداد محمدی در موقعیتی تک به تک با کوروش ملکی قرار گرفت. در این صحنه گلر سپیدرودی ها از دروازه خروج کرد و خارج از محوطه جریمه توپ با برخورد به دستان او به گل تبدیل نشد؛ صحنه ای که کادر فنی سپاهان اعتقاد به اخراج ملکی داشت.

 

1324624

 

دیدار دو تیم سپاهان و سپیدرود با اختلاف چشم گیری به سود شاگردان امیرقلعه نویی خاتمه یافت اما محمد حسین زاهدی فر به همراه دو کمک خود یعنی یعقوب حجتی و علی اکبر امیرپور روز دشواری را پشت سر گذاشتند.

دیدگاه‌ها