کد خبر : 1543555 | 14 مرداد 1397 ساعت 18:55 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمین مربی ماندنی می شود؛

قشقایی یا آینده‌سازان؛ کدام نام وارد مسابقات می‌شود؟

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز در مورد آخرین شرایط این تیم 7 روز مانده به آغاز مسابقات لیگ یک می گوید.

قشقایی یا آینده‌سازان؛ کدام نام وارد مسابقات می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، لیگ دسته اول فوتبال ایران از 20 مرداد ماه آغاز خواهد شد و تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی یا آینده سازان برق جدید فارس نماینده های استان فارس در این بازی ها خواهند بود .


تیم قشقایی از انتهای فصل پیش و ابتدای تمرینات و قرعه کشی لیگ دسته اول مترصد خریدن امتیاز تیم اینده سازان برق جدید فارس بود و توانست این امتیاز را بهمراه سهام و مالکیت باشگاه اینده سازان برق جدید فارس از محمد علی تابع بردبار خریداری کند اما در حال حاضر هنوز انتقال امتیاز لیگ یکی به نام قشقایی نهایی و رسمی  نشده است .

 

به هر حال قشقایی (یا آینده سازان برق جدید فارس )با مدیر عاملی اشکان نجف پور در فصل پیش رو روز یکشنبه هفته آینده اولین بازی فصل را با مس رفسنجان در شیراز برگزار خواهد کرد .


این تیم در ابتدا پیش از شروع تمرینات پیش فصل داوود مهابادی را به عنوان سرمربی معرفی کرد ،اما مهابادی این تیم را بدون  حتی یک جلسه تمرین ترک و به شهرداری ماهشهر پیوست .


پس از این اصغر اکبری سرمربی فصل پیش قشقایی در لیگ دسته دوم به عنوان سرمربی تیم معرفی شد که پس از چند هفته او هم با توافقاتی که داشت از تیم جدا و به مس رفسنجان حریف هفته اول قشقایی پیوست و به عنوان کمک مربی روی نیمکت تیم مس خواهد نشست و علی سامره را یاری خواهد داد .


سومین سرمربی تیم قشقایی مهرداد شکاری دیگر مربی شیرازی است که توسط نجف پور مدیر عامل باشگاه  معرفی شد ،در چند روز گذشته نیز مهدی شیری به عنوان گزینه مربیگری این تیم معرفی شد که البته خیلی زود تکذیب شد.


این اخبار ضد و نقیض سبب شد تا در گفتگویی با مدیر عامل این تیم شرایط باشگاه را یک هفته قبل از اغاز لیگ دسته اول جویا شویم .

 

 
نجف پور با بیان اینکه مربیگری مهدی شیری در تیم قشقایی یک موج رسانه ای بیش نبوده گفت:  آقای شکاری با قدرت تمام کارش را در تیم ما ادامه خواهد داد و از حمایت قاطع ما نیز برخوادار خواهد بود . شکاری لیست بازیکنان مازاد و درخواستی خودش را به ما داده است تا نسبت به جدایی و بستن قراداد با آنها اقدام کنیم. در لیست خرید ایشان دو دروازه بان ،یک مهاجم ، یک هافبک دفاعی ،یک دفاع چپ و یک بازیساز حضور دارند که در حال مذاکره با انها هستیم، بازیکنان تیم تقریبا به یک هارمونی رسیدند. در حال حاضر بازیکنان زیر بیست و سه سال و امید خوبی داریم و با 12 بازیکن بزرگسال قرارداد بسته ایم که 9 جای خالی دیگر نیز هنوز در لیست ما وجود دارد.

 

مدیر عامل باشگاه لیگ یکی شیراز با بیان اینکه قطعا در لیگ یک شرکت خواهند داشت افزود:هم امتیاز باشگاه آینده سازان برق جدید فارس در لیگ دسته اول  را بهمراه مالکیت سهام تیم در اختیار دارند و هم خود باشگاه قشقایی، اما هنوز بر سر اینکه با کدام تیم در لیگ یک شرکت کنند به قطعیت نرسیده اند و در جلسه روزهای آینده هیات مدیره درباره ان تصمیم گیری خواهد شد.


نجف پور درباره دلیل جدایی اصغر اکبری گفت:قرارداد ما با ایشان بسته شده بود و بحث قرارداد نداشتن وی صحیح نیست ،قرارداد مالی اصغر اکبری 3 برابر فصل پیش بود و از نظر مالی نسبت به قبل قابل توجه بود اما خودش تصمیم گرفت به مس رفسنجان برود و ما هم با او مخالفتی نکردیم . 


او گفت: مهابادی نیز بدلیل کم تجربگی ما در لیگ یک و اعتماد بیش از حد آقای بردبار به تیم پیوست و از ما جدا شد.


وی خاطر نشان کرد: هدفگذاری ما برای حضور در لیگ دسته اول اثبات یک تئوری است که در آن قابلیت منابع انسانی استانی فارس مورد تاکید است، فارس سرشار از منابع انسانی اعم از کادر فنی و بازیکن است و من میخواهم ثابت کنم می‌توان با منابع بومی و خودکفایی لیگ برتری شد،تیم  برق جدید در فصل گذشته با بازیکنان بومی میتوانست لیگ برتری شود و با نتایج خوب در مقطعی از فصل به رده دوم هم رسید،ما هم با اضافه شدن نه بازیکن دیگر به تیم ما و تلاش  بازیکنان بومیمان شک نکیند یکی از مدعیان این فصل لیگ دسته اول خواهیم بود.

 

مدیرعامل باشگاه قشقایی درباره حضور کاپیتان این تیم هنگام عقد قرارداد شکاری گفت:اعتقاد ما بر این است که برای موفقیت یک تیم باید هماهنگی و همدلی مدیرعامل، سرمربی و کاپیتان وجود داشته باشد، این همدلی باعث می شود حس واحدی بین اعضای تیم بوجود بیاید.


او درباره همکاری یا عدم همکاری بردبار که در ابتدای فصل به عنوان قائم مقام باشگاه قشقایی معرفی شده بود ،  گفت:آقای بردبار دیگر به صورت رسمی با تیم ما همکاری ندارد اما ما از مشاوره هایشان استفاده خواهیم کرد، اما خیلی از تلاش ها و خدماتی که د ر زمان حضورشان داشتند تشکر میکنم، بعد از آن نیز از پیشنهاد های زیادی گذشتند تا امتیاز برق جدید در استان بماند و مردم فارس از آن بهره مند شوند.

 

وی در پایان از حمایت ها و تلاش آقای کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس ،اردشیر حسن زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز ،فرزاد هنرپیشه رئیس هیات فوتبال فارس و کاووس عباسی رئیس هیات فوتبال شیراز تشکر کرد .

دیدگاه‌ها