کد خبر : 1543629 | 15 مرداد 1397 ساعت 10:49 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی حق گسترش فولاد را می گیرد!

بابایی: آقای گلی در لیگ برتر دغدغه ام نیست

هافبک گسترش فولاد اعلام کرد امسال تیمش نتایج مطلوبی کسب خواهد کرد.

بابایی: آقای گلی در لیگ برتر دغدغه ام نیست

پیمان بابایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد گلزنی اش مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: از اینکه در دومین سال پیاپی حضورم در گسترش استارت گلزنی ام را مقابل صنعت می زنم خوشحالم اما ای کاش این گل به جای آنکه حاصلش یک امتیاز باشد، 3 امتیازی می شد و کمک می کرد اولین پیروزی مان را در خانه حریف کسب کنیم.


وی در رابطه با شرایط بد گسترش فولاد پیش از فصل و تغییر و تحولاتی این تیم نسبت به فصل گذشته بیان کرد: به نظرم فقط نام گسترش به ماشین سازی تبدیل شده است و تغییرات آنچنانی نداشته ایم. مدیریت که همان مدیریت است و سرمربی و تیم هم همان هستند که فصل گذشته بوده اند. مطمئن باشید اگر گسترش سال گذشته به حقش نرسید اما ماشین سازی امسال با تمام قوا برای بهتر بودن و رتبه ای خوب خواهد جنگید و حقش را خواهد گرفت.


از بابایی سوال کردیم حالا که استارت گلزنی اش را از هفته دوم زده است آیا باید او را یکی از گزینه‌های آقای گل بدانیم یا خیر که او در پاسخ تاکید کرد: من اگرچه فصل گذشته هم گل های خوبی برای گسترش به ثمر رساندم اما چون پستم وینگر است و مهاجم نوک نیستم توقع آقای گل شدن از خودم ندارم اگرچه همه جانبه برای گلزنی تلاش می کنم و می خواهم تیمم در هر بازی پیروز میدان باشد اما دغدغه ام آقای گلی یا آقای پاس گلی نیست.


وی در پایان افزود: فقط به کسب بهترین رتبه برای تیمم فکر می کنم و در وهله بعد دوست دارم آنقدر خوب باشم که به چشم کادرفنی تیم ملی بیایم، این آرزوی قلبی من بعد از موفقیت تیمم در لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها