کد خبر : 1543631 | 15 مرداد 1397 ساعت 13:00 | 106.1K بازدید | 0 دیدگاه

حادثه تلخ برای ستاره رقیب پرسپولیس در دوحه

فصل برای ستاره الدحیل تمام شد!

یکی ازکلیدی ترین بازیکنان رقیب پرسپولیس در اولین بازی فصل جدید لیگ ستارگان با حادثه ای تلخ روبرو و برای مدت ها خانه نشین شد.

فصل برای ستاره الدحیل تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، اولین هفته از رقابت های فصل جدید برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ ستارگان در حالی با برد 3-0 برابر الشحانیه توام شد که این برد تاوان سنگینی نیز برای نبیل معلول تونسی و طرفداران این باشگاه به همراه داشت، چون یکی از ستاره های کلیدی و تاثیرگذار الدحیل به دلیل حادثه ای ناگوار و تلخ برای چند ماه خانه نشین شد.


اسماعیل محمد ستاره خط میانی الدحیل در برخوردی که با بازیکن الشحانیه داشت روی تکل بسیار بد با شکستی استخوان پای راست روبرو و بلافاصله راهی بیمارستان شد. تصاویر منتشر شده نشان می دهد این شکستگی همچون حوادث تلخ این شکلی در فوتبال روز دنیا باعث شد تا پای این بازیکن با وضعیت دلخراشی روبرو شود.

 

اما در رابطه با وضعیت جسمانی و مدت دور بودن وی از میادین، روزنامه الرایه قطر به نقل از مسئولان باشگاه الدحیل نوشته که اسماعیل محمد با بدشانسی بزرگی روبرو شده و تقریبا کل فصل جاری را از دست می دهد. مصدومیت اسماعیل محمد پس از آسیب دیدگی کریم بوضیاف در بازی سوپرکاپ قطر در هفته گذشته، دومین خبر ناگوار برای نبیل معلول و هواداران الدحیل است.

 

قهرمان قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای 6 و 27 شهریور ماه به مصاف پرسپولیس ایران خواهد رفت. اسماعیل محمد غایب قطعی هر دو بازی خواهد بود و  غیبت کریم بوضیاف در بازی رفت هم فعلا مسجل شده اما تکلیف او برای دیدار برگشت مشخص نیست.

 

1324928

دیدگاه‌ها