کد خبر : 1543737 | 15 مرداد 1397 ساعت 16:33 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد آلمان - بریتانیا به لیگ ایران کشیده شد

نمایندگان دو مدعی همیشگی فوتبال دنیا این بار در ایران برابر یکدیگر قرار می گیرند.

نبرد آلمان - بریتانیا به لیگ ایران کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی یکی از جذاب ترین بازی های همیشگی لیگ برتر است. نبردی که با توجه به حضور پر شور هواداران هر دو تیم همواره استقبال زیادی را همراه خود دارد و این بار البته متفاوت از دیدارهای قبلی خواهد بود.


وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال به عنوان نماینده فوتبال آلمان هدایت استقلال را بر عهده دارد و برابر چهره ای قدیمی از فوتبال بریتانیا قرار می گیرد تا این بار این نبرد سنتی و جذاب فوتبال اروپا و جهان، به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار شود.


هر دو مربی متعلق به نسل قدیمی مربیان فوتبال اروپا هستند و تا اندازه زیادی فلسفه فوتبالی کشور خود را در زمین اجرایی می کنند تا حالا شفر و توشاک یکی از جذاب ترین رقابت های لیگ برتر را رقم بزنند.


این دو سرمربی که بر خلاف شرایط سنی خود نشان دادند که همچنان فوتبال می تواند آنها را به وجد بیاورد، با در اختیار داشتن چندین ستاره جذاب و حضور پرشور تماشاگران اجرا کننده یکی از مهم ترین جنگ های لیگ در هفته سوم خواهند بود و با توجه به شروعی که در لیگ داشتند، باید برای کسب سه امتیاز و فرار از رتبه کنونی خود بجنگند تا بتوانند در هفته های بعدی با آرامش بیشتری مسابقات را سپری کنند.

 

دیدگاه‌ها