کد خبر : 1543746 | 15 مرداد 1397 ساعت 17:18 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

اینقدر غیرحرفه‌ای هستند که خبر کنار گذاشتنم را در رسانه‌ها می‌دهد

کعبی:دلیل اخراج توسط خداداد هواداران تیم هستند

کاپیتان محبوب سپیدرودی‌ها که امروز از سوی خداداد عزیزی با ادعای مشکل فنی کنار گذاشته شد به دفاع از خود پرداخت.

کعبی:دلیل اخراج توسط خداداد هواداران تیم هستند

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود طی دو بازی اخیر با خداداد عزیزی در اتفاقی عجیب 9 گل دریافت کرده تا از همین ابتدای فصل با قعرنشینی کار را آغاز کند. بعد از حواشی به وجود آمده در جریان شکست شش گله مقابل سپاهان کاملا قابل پیش بینی بود که تصمیمات تازه‌ای در باشگاه گرفته شود اما امروز خداداد عزیزی با اعلام کنار گذاشتن حسین کعبی ماجرای عجیب‌تری رقم زد.


سرمربی سپیدرود که برای فرار از هواداران عصبانی این باشگاه، تمرینات این تیم را به تهران منتقل کرده است، امروز اعلام کرد حسین کعبی به دلیل مسائل فنی از تیم خط خورده و جایی در لیست او نخواهد داشت. کعبی در این زمینه به خبرنگار ما می‌گوید: چنین چیزی به من ابلاغ نشده و نامه‌ای به دستم نرسیده است. کاملا حرفه‌ای است که برای چنین تصمیمی به باشگاه اعلام کنند تا مرا دعوت کند و نامه آن را به من بدهند اما آقایان ترجیح دادند در اوج حرفه‌ای‌گری از طریق رسانه‌ها آن را اعلام کنند.


کعبی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل فنی داشته که از لیست سپیدرود خط خورده گفت: من بچه نیستم. سال‌ها بازی می‌کنم و اهل مسائل پشت پرده هم نیستم و در این سال‌ها همیشه خودم حرفم را زده‌ام و نه مدیربرنامه داشته‌ام و نه مثل بعضی از دوستان دلال. چطور بعد از دو هفته به این نتیجه رسیدند که مشکل فنی دارم؟ مگر در تمرینات پیش فصل و مسابقات فصل گذشته مرا ندیده بودند یا بازیکن گمنامی هستم که الان به این نتیجه رسیده‌اند؟ مربی حق دارد بگوید فلان بازیکن را می‌خواهد یا نمی‌خواهد اما این که من مشکل فنی دارم اگر برای شما و هواداران سپیدرود عجیب نیست حرفی در آن نمی نماند.


وی ادامه داد: آقایان می‌گویند من روی 4 گل سپاهان مقصر بودم. امشب برنامه 90 بازی را مطمئنا نشان می‌دهد و همه می‌توانند ببینند که من مقصر بودم یا نه. خدا را شکر که فوتبال الان مساله پیچیده ای نیست و هر کس به اندازه خودش می‌تواند نظر بدهد و مشخص می‌شود من چقدر در این مساله مقصر بوده‌ام.


کعبی درباره دلیل این تصمیم خداداد می‌گوید: بعد از بازی من مثل همیشه بازیکنان را به سمت هواداران بردم. این هواداران هستند که تیم را تا اینجا هم سرپا نگه داشته‌اند. من ادعایی ندارم اما طی همین چند سالی که افتخار داشتم در این جمع باشم متوجه شده‌ام سپیدرود یک تیم فوتبال و یک سرگرمی برای آنها نیست و تمام وجودشان به تیم بسته است. در روزهایی که تیم‌های لیگ برتری ما هزار تماشاگر ندارند سپیدرود در دسته زیرگروه هم هر هفته 10هزار طرفدار را حامی خود می‌دید. آقایان به خاطر اینکه من بعد از شکست به سمت هواداران رفتم ناراحت هستند و این تصمیم را گرفتند. چرا حقیقت را به مردم نمی‌گویند.

دیدگاه‌ها