کد خبر : 1543754 | 15 مرداد 1397 ساعت 17:53 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

فراهانی: از بازی فولاد امتیاز می خواهیم

دروازه بان نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش هنوز به فرم ایده آل خود نرسیده و می تواند هفته به هفته به کیفیت بهتری برسد.

فراهانی: از بازی فولاد امتیاز می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فراهانی دروازه بان نفت مسجدسلیمان درباره شکست این هفته تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: خیلی سخت بود و به نظرم می توانستیم بهتر از این باشیم. نتیجه ای که باید می گرفتیم را نگرفتیم و در بازی بعدی آن را جبران خواهیم کرد. ما موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم ولی آن دو گل روی اشتباهات خودمان اتفاق افتاد و در واقع توپ را به آنها تقدیم کردیم.


او ادامه داد: تمرکزمان نسبت به بازی با تراکتور پایین تر بود و ان شاالله در بازی بعدی جبران کنیم و با تمرکز بیشتری بازی کنیم.


فراهانی پیرامون دیدار این هفته تیمش مقابل فولاد تصریح کرد: بازی خیلی سختی پیش رو داریم تیم ما چون تازه آماده شده، خب شرایط هنوز به فرم ایده آل نرسیده است. فولادی ها بعد از باخت مقابل پرسپولیس به دنبال جبران هستند و می خواهند در خانه خود برنده باشند. قطعا این موضوع کار ما را سخت تر خواهد کرد. فولاد همیشه تیم خوبی بوده و مربیان و بازیکنان بزرگی داشته و همیشه حریف سرسختی هستند.


او ادامه داد: ما در این دو بازی برد نداشتیم می خواهیم و در زمین خودمان پیروز باشیم. امیدواریم که به این هدف برسیم، فولاد هم تیم بزرگی است ولی ما با تفکراتی که باید داشته باشیم برنده بازی خواهیم بود. بازی اول که شرایط تیم خوب بود و از لحاظ دفاعی خوب کار کردیم ولی در بازی با پارس جنوبی نابسامان بودیم و باوجود آنکه در تمرین های قبل آماده بودیم آنطور که باید و شاید نبودیم و مطمئنا در فولاد بهتر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها