کد خبر : 1543767 | 15 مرداد 1397 ساعت 18:31 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد کاظمی در این سال ها خیلی چیزها را ثابت کرده است

فشنگچی: می توانیم لیگ برتری شویم

مدافع جدید تیم پرسپولیس پاکدشت می گوید این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی کرده و می تواند راهی لیگ برتر شود.

فشنگچی: می توانیم لیگ برتری شویم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشگنچی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت در مورد علت حضورش در این تیم لیگ دسته اولی می گوید: بعد از آنکه آقای کاظمی با من تماس گرفتند چون سال ها مربی بودند و به ایشان ایمان داشتم سال ها پیش شاگردشان بودم روی ایشان را زمین نزدم و تصمیم گرفتم به این تیم بیایم.


او درباره احتمال صعود این تیم به لیگ برتر می گوید: من به خود آقافرهاد امید دارم و واقعا کارشان را بلد هستند. این را ایشان طی سال های گذشته ثابت کردند و خیلی از تیم های حاضر در لیگ پایین تر را به لیگ برتر آورده اند. تیم ما بازیکنان خوبی دارد و در یکی، دو  بازی دوستانه ای که انجام دادیم نشان دادیم که می توانیم در لیگ یک موفق باشیم.


وی در مورد صعود این تیم از دسته های پایین و رسیدن آنها به لیگ برتر ادامه می دهد: درست است که این تیم تازه به لیگ دسته اول آمده اما این تیم آن تیمی که به لیگ یک آمد نیست و تغییر و تحولات در این تیم زیاد بوده و بازیکنان جوان، دونده و جنگجو و خوبی به این تیم آمده اند.


فشنگچی نظرش در خصوص اولین بازیشان مقابل کارون اروند را اینطور بیان می کند: بازی کردن در خرمشهر آن هم با این شرایط آب و هوایی خیلی سخت است ضمن آنکه بازی مقابل تیم های آقای میثاقیان هم دشوار است. مطمئنا ما برای برد می رویم و می خواهیم استارت بازی های لیگ دسته اول را با برد بزنیم.


بازیکن سابق پرسپولیس نظرش را در مورد تیم محبوبش اینطور بیان می کند: بازیکنان این تیم چند سالی است که کنار هم بازی می کنند و خیلی از بازیکنان با هم هماهنگ هستند و اینکه استخوان بندی تیم حفظ شده به موفقیت آنها در این دو بازی خیلی کمک کرد و به نظرم پرسپولیس امسال هم می تواند قهرمان شود و شرایطش هم خوب است. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و برای سومین بار متوالی قهرمان شود.


از او در رابطه با رفتن بازیکنان پرسپولیس و تاثیرش بر عملکرد این تیم سوال می کنیم که او می گوید: مسلما رفتن بچه ها بی تاثیر نیست اما آقای برانکو با بازیکنان دیگر توانسته این کمبود را از بین ببرد و امیدوارم تا نیم فصل اتفاقات و نتایج خوب از این تیم ببینم تا پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات و حضور بازیکنان قدرتمند به قهرمانی سوم دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها