کد خبر : 1543779 | 15 مرداد 1397 ساعت 21:14 | 66.1K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی یک ساله و‌ قرضی؛

عمر عبدالرحمن به الهلال پیوست

ستاره تیم العین امارات بدل به مهم‌ترین انتقال غرب آسیا شد.

عمر عبدالرحمن به الهلال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های نزدیک به باشگاه الهلال عربستان اعلام کرده‌اند عمر عبدالرحمن، ستاره خوش تکنیک اماراتی و تیم العین با قراردادی یک ساله و قرضی در فصل جدید پیراهن الهلال را خواهد پوشید.

 

این خبر رسمی است و سامی جابر، رییس باشگاه الهلال عربستان این قرارداد را شخصا پیش برده تا از الهلال یک تیم بزرگ ‌‌مدعی برای قهرمانی آسیا بسازد.

 

باشگاه الهلال که بعد از نایب قهرمانی در فصل 2017 لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان قهرمانی در سال اخیر لیگ حرفه‌ای عربستان، در فصل جاری مسابقات آسیایی ناکامی بزرگی با حذف از مرحله گروهی رقابت‌ها داشت، به دنبال حضور پُر قدرت در سال جدید است تا بتواند دوباره در صدر تیم‌های این قاره قرار بگیرد که به همین منظور بزرگترین نقل و انتقالات خود را رقم زد.

 

عمر عبدالرحمن که فوتبال خود را در رده‌های پایه الهلال عربستان به طور جدی آغاز کرد و در سال 2006 راهی العین امارات شد، طی 12 سال اخیر ستاره و مرد اول فصول اخیر این تیم در رقابت‌های داخلی و آسیایی بود، مجددا به تیم دوران نوجوانی خود بازگشت.

 

باشگاه الهلال عربستان که از یک فصل قبل به طور جدی به دنبال جذب این فوق ستاره 26 ساله تیم ملی امارات و العین بود، در نهایت موفق شد قراردادی یک ساله و قرضی با او امضاء کند و مهم‌ترین نقل و انتقال غرب آسیا را رقم بزند.

 

تیم الهلال عربستان که در فصل جدید خورخه ژسوس، سرمربی فصل قبل اسپورتینگ لیسبون و سابق بنفیکا پرتغال را روی نیمکت خواهد داشت، با عملکرد موفق در نقل و انتقالات تابستانی و حالا جذب عمر عبدالرحمن بدون تردید یکی از مدعیان اصلی در فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها