کد خبر : 1543794 | 15 مرداد 1397 ساعت 21:48 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ بارسلونا به اتهام دوری از فلسفه همیشگی

اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسا در مورد انتقال آرتورو ویدال از بایرن به این تیم صحبت کرد.

پاسخ بارسلونا به اتهام دوری از فلسفه همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، جذب بازیکنان گرانقیمت و خارج از آکادمی لاماسیا در سالهای اخیر باعث شده بسیاری حس کنند این تیم دیگر مانند گذشته بر اصول خود پافشاری نمی کند اما اریک آبیدال این اتفاقات را طبیعی و منوط به شرایط بازار توصیف کرده است.

 

1324992

 

اریک آبیدال گفت: "شما در مورد فلسفه صحبت می کنید اما بازیکنان دیگری نیز بودند که بارسا به دنبال آنها بود. این تصمیمات بر عهده سرمربی است اما من فکر می کنم ما تنها در حال تطبیق یافتن با بازار نقل و انتقالات و قدرتمندتر کردن هرچه بیشتر ترکیب بارسلونا هستیم."

 

آبیدال در مورد تشابه انتقال مالکوم و ویدال گفت: "من نمی دانم آیا ما برنامه ای برای جذب سریع بازیکنان داریم یا خیر اما می دانم که بارسلونا تیمی داخلی دارد که برای جذب بازیکن تلاش کرده، نامی را به عنوان گزینه بر روی میز قرار می دهد و از آنجا تصمیم گرفته می شود. اگر این اتفاق سریع رخ دهد بهتر است اما ما باید خود را با شرایط بازار تطبیق دهیم.

 

همه از رزومه ویدال آگاهند و او بازیکنی با شخصیت است که نه تنها در دفاع، بلکه در هجوم هم برای بارسا مفید خواهد بود و ما به بازیکنی مانند ویدال نیاز داریم. او نیز از انتقال به بارسا خوشحال بوده و می خواهد فاتح عناوین زیادی شود."

دیدگاه‌ها