کد خبر : 1543823 | 16 مرداد 1397 ساعت 00:52 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: لیورپول به بازیکنی مانند هندرسون نیاز دارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که علی رغم پیوستن فابینیو و نبی کیتا به این باشگاه، جوردن هندرسون همچنان یکی از ارکان اصلی خط میانی قرمزها خواهد بود.

کلوپ: لیورپول به بازیکنی مانند هندرسون نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به صعود تیم ملی انگلیس به نیمه نهایی جام جهانی، هندرسون مدت بیشتری در تعطیلات حضور داشت و به تازگی به تمرینات پیش فصل لیورپول اضافه شد. اما کلوپ تاکید کرد که این هافبک باتجربه در فصل پیش رو هم نقشی کلیدی در ترکیب این تیم خواهد داشت.

او به لیورپول اکو گفت:" جوردن برای ما بسیار مهم است؛ نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان یک فرد و یک رهبر. برای ایجاد جوی ویژه در تیم، به بازیکنانی مانند هندرسون و جیمز میلنر نیاز است؛ در غیر این صورت، چنین اتفاقی رخ نمی دهد. تردیدی در مورد توانایی های او وجود ندارد. من نیازی به اثبات این موضوع در جام جهانی یا فصل قبل نداشتم.

 

 

1150283

 

او باید یاد می گرفت که در پست جدیدی بازی کند. من به یاد دارم که ما دو سال قبل در دیدار مقابل برنلی در حالی که 80 درصد مالک توپ بودیم، 2-0 شکست خوردیم. روی گل اول، او نتوانست توپ را به خوبی پرس کند و ما گل خوردیم. بعد از آن بازی یکی از چیزهایی که من واقعا به آن فکر کردم این بود که آیا او می تواند در پست شماره 6 بازی کند؟

به خودم گفتم "بله، او می تواند و توانست". او باید یاد می گرفت و باید بهتر می شد و این دقیقا کاری است که او انجام داد. او هنوز می تواند در پست شماره 8 بازی کند و در بعضی بازی ها هم با  دو شماره 6 بازی کنیم یا فابینیو می تواند شماره 8 باشد. هر احتمالی ممکن است."

دیدگاه‌ها