کد خبر : 1543839 | 16 مرداد 1397 ساعت 08:50 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

باکا، مینا، اکدال و موساچیو؛

فنرباغچه به دنبال 4 ستاره فوتبال اروپا

زردپوشان فوتبال ترکیه به دنبال خرید بازیکنان تیم های بزرگ اروپایی هستند و امیدوارند در ادامه فصل نقل و انتقالات آن ها را به خدمت گیرند.

فنرباغچه به دنبال 4 ستاره فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، دومین تیم پرافتخار ترکیه همواره بازیکنان بزرگ زیادی را در خود داشته که از جمله آن ها می توان به روبرتو کارلوس، فیلیپه ملو و... اشاره کرد اما حالا به نظر می رسد آن ها به دنبال گام های بلندتر در راستای رقابت در لیگ اروپا و حتی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

 

یری مینا (بارسلونا)

 

در مقطعی گفته می شد گالاتاسارای و فنرباغچه شدیدا دنبال این مدافع سیه چرده هستند اما منچستریونایتد و دیگر باشگاه های لیگ جزیره به جذب مینا نزدیک تر بودند. حالا بار دیگر فِنری ها تمایل خود را برای جذب مدافع اهل کلمبیا نشان دادند ولی امروز اسکای خبر داد که اورتون مذاکرات جدی با یری مینا را آغاز کرده است. گفته می شود بارسایی ها برای مینا 35 میلیون یورو خواسته اند.

 

کارلوس باکا (آث میلان)

 

پس از تماس فنرباغچه با آث میلان برای کارلوس باکا، آن ها گفتند که برای اجاره آماده است اما ترک ها او را به صورت قطعی می خواهند. باکا فصل خوبی در میلان سپری نکرد و شاید وقت جدایی و انتقال جدید رسیده، انتقال به تیمی که در آن انتخاب شماره یک باشد.

 

آلبین اکدال (هامبورگ)

 

روزنامه پرتغالی ابولا در گزارشی نوشت فنرباغچه و بشیکتاش تمایل شدیدی به خرید هافبک سوئدی تیم هامبورگ دارند و این یکی از بزرگترین دوئل های این تابستان برای هر دو تیم پرطرفدار استانبول به حساب می آید.

 

متئو موساچیو (آث میلان)

 

مطبوعات ایتالیا گزارش دادند که فنرباغچه علاقه مند به خرید متئو موساچیو، مدافع تیم میلان است اما در این راه، فولام رقیب جدی فنرباغچه خواهد بود. اگر این مدافع 27 ساله جذب شود، پرونده خرید یری مینا بسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها