کد خبر : 1543843 | 16 مرداد 1397 ساعت 08:53 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز رضایت ستاره‌ی جوان بایرن از نیکو کوواچ

کیمیش: سخت‌گیری کوواچ به نفع ما خواهد بود

جاشوا کیمیش یکی از ستاره‌های مهم بایرن مونیخ بوده و از معدود بازیکنان این تیم است که می‌تواند از موقعیت فیکس خود در ترکیب فصل پیش روی بایرن مطمئن باشد.

کیمیش: سخت‌گیری کوواچ به نفع ما خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، جاشوا کیمیش از بازیکنان جوانی است که کم کم در ترکیب بایرن به نقشی در حد و اندازه‌ی یکی از رهبران تیم دست می‌یابد. او در گفتگو با وبسایت آلمانی اسپوکس به گفتگو درباره‌ی وضعیت بایرن مونیخ و بازی اخیر این تیم در مقابل منچستریونایتد که با پیروزی 1-0 بایرن به پایان رسید پرداخت.


کیمیش گفت:" به نظرم در نیمه‌ی اول بازی با منچستر یونایتد خوب بودیم هر چند می‌توانستیم سرعت بیشتری داشته باشیم. رقیب میانه‌ی میدان را محکم گرفته بود ولی ما بازی را به عرض کشانده و از کناره‌ها خیلی خوب استفاده کردیم. یونایتد نمی‌خواست فوتبال بازی کند. آنها فقط از توپهای بلند استفاده کردند و حتی یک فرصت گلزنی نداشتند".


کیمیش معتقد است تاکید نیکو کوواچ و کادر فنی‌اش بر تمرینات بدنی و آمادگی جسمانی باعث خواهد شد بایرن در بلندمدت تیم آماده‌تری باشد. وقتی از کوواچ درباره‌ی این پرسیده شد که شیوه‌ی مربی‌گری و شیوه‌ی کار کوواچ در تمرینات نسبت به فلسفه‌ی کاری کارلو آنجلوتی چه تفاوت‌هایی دارد، گفت:" من آن موقع از نظر بدنی آماده بودم و الان هم آماده هستم. ولی تمرینات ما این روزها فشرده‌تر و سخت‌تر است. ما نسبت به آن زمان طولانی‌تر تمرین می‌کنیم و کادر فنی تاکید زیادی روی استقامت بازیکنان دارد. من مطمئنم این شرایط در فصل پیش رو به ما کمک خواهد کرد".

دیدگاه‌ها