کد خبر : 1543845 | 16 مرداد 1397 ساعت 08:10 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گل:

توافق منچستریونایتد و تاتنهام برای انتقال آلدروایرلد

وبسایت گل مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد با تاتنهام بر سر انتقال توبی آلدروایرلد به توافق رسیده ولی تنها در صورتی که تاتنهام بتواند جانشین مناسبی برای او پیدا کند، این انتقال نهایی خواهد شد.

توافق منچستریونایتد و تاتنهام برای انتقال آلدروایرلد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دو روز تا پایان نقل و انتقالات در انگلیس باقی مانده، تاتنهام در تلاش است که جانشینی برای آلدروایرلد به خدمت بگیرد و شرایط جدایی او به مقصد یونایتد را فراهم کند. شیاطین سرخ در اندیشه تقویت خط دفاعی خود از ابتدای نقل و انتقالات بوده اند و در ابتدا به دنبال جذب هری مگوایر رفتند ولی مگوایر با پیشنهاد آنها موافقت نکرد و در نهایت در لسترسیتی باقی ماند.

 

 

1325079

 


پس از آن بود که آلدروایرلد که یکی از بهترین های لیگ برتر است، مورد توجه یونایتد قرار گرفت. تلاش آنها در ابتدا برای جذب آلدروایرلد با مخالفت دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام روبرو شد.همین باعث شد تا یونایتد مجبور شود رقم انتقال را افزایش داده و پیشنهاد خود را به 75 میلیون پوند افزایش دهد.


گفته می‌شود که مکالمه جنجالی مورینیو و اد وودوارد، مدیر اجرایی یونایتد، پس از پیروزی این تیم مقابل رئال مادرید در اینترنشنال کاپ، حول همین موضوع بوده است. در حقیقت مورینیو از وودوارد خواسته که حتما یک مدافع به خدمت بگیرد زیرا تیمش به چنین تقویتی نیاز دارد.


با وجود اینکه صحبت از حضور جروم بواتنگ نیز در یونایتد شنیده می‌شود ولی آلدروایرلد جدی ترین گزینه برای شیاطین سرخ به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها