کد خبر : 1543871 | 16 مرداد 1397 ساعت 10:13 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم باز هم با خوزه همکاری کنم

ویلیان: مورینیو دائم می‌گوید به یونایتد بیا!

ویلیان، هافبک چلسی تاکید کرد که دوست دارد بار دیگر برای مورینیو بازی کند ولی فعلا قصد ماندن در چلسی را دارد.

ویلیان: مورینیو دائم می‌گوید به یونایتد بیا!

به گزارش "ورزش سه"، در طول تابستان جاری، شایعاتی مبنی بر احتمال حضور ویلیان در منچستریونایتد مطرح شده بود. برخی منابع معتقد بودند که مورینیو قصد دارد همکاری با شاگرد سابقش را دوباره آغاز کند ولی ویلیان اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده بود که قصد جدایی از چلسی را ندارد. حال او بار دیگر با تاکید بر این موضوع، مدعی شد که دوست دارد روزی بار دیگر برای مورینیو بازی کند.

 

 

 


او گفت:" مورینیو بهترین مربی من تا به حال بوده است. رابطه خوبی با هم داریم و با هم دوست هستیم. گاهی صحبت می‌کنیم، گاهی به هم از طریق واتس اپ پیام می‌دهیم. او مربی بزرگی است، واقعا از کار کردن با او لذت بردم. امیدوارم که روزی باز هم با هم کار کنیم. نمی‌دانم پیشنهاد رسمی از سوی یونایتد ارائه شده بود یا نه ولی اتفاقاتی رخ داد. سپس همه چیز به اینترنت کشیده شد. ولی مورینیو دائما با ایجنت من صحبت می‌کند و می‌گوید که من را به یونایتد ببرد. البته او هیچگاه با من تماس نگرفته ولی برایم پیام می‌فرستد."


با این وجود، ویلیان تاکید کرد که می‌خواهد در چلسی بماند. او ادامه داد:" ولی من در چلسی خیلی خوشحالم، می‌خواهم در این باشگاه بمانم. همچنین از زندگی در لندن لذت می‌برم، اینجا شهری فوق العاده است و خانواده من با زندگی در اینجا هماهنگ شده اند. بنابراین می‌خواهم در چلسی بمانم."

دیدگاه‌ها