کد خبر : 1543894 | 16 مرداد 1397 ساعت 11:36 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

بناکار: برای فصل جدید بازیکن گرفتیم و منتظر تصمیم نهایی هستیم

بعد از تراکتور، والیبال شهرداری تبریز پرطرفدارترین است

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: هنوز انحلال شهرداری تبریز قطعی نشده و صحبتی هم درباره انتقال امتیاز به باشگاه تراکتورسازی مطرح نیست.

بعد از تراکتور، والیبال شهرداری تبریز پرطرفدارترین است

به گزارش "ورزش سه"، خبر انحلال باشگاه شهرداری تبریز برای علاقه مندان به والیبال در این شهر شوک بزرگی بود. علاوه بر طرفدارانی که تیم های فوتبال و بسکتبال در تبریز دارند، شهرداری تبریز در والیبال همواره جزو پرطرفدارترین تیم های لیگ برتر بوده و انصرافش از لیگ می تواند خبر ناگواری باشد.


عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در این باره به "ورزش سه" گفت: ما کارمان را برای فصل جدید آغاز کرده بودیم و حتی چند بازیکن هم جذب کردیم. گفته بودیم از ۲۰ مردادماه تمرینات خود را آغاز می کنیم که این خبر شوکه کننده را شنیدیم. البته فعلا چیزی مشخص نیست و باید منتظر تصمیم نهایی در روزهای آینده باشیم. ما فرصت آنچنانی نداریم وباید همین هفته تکلیف را مشخص کنند.


وی در ادامه عنوان کرد: ۳۶ تیم با عنوان شهرداری در کل کشور فعالیت می کنند و شهرداری تبریز هم در سال های اخیر موفقیت های زیادی در رشته های مختلف از جمله والیبال، فوتبال، بسکتبال، دوچرخه سواری و... به دست آورده است. نه اینکه چون والیبال رشته خودم است، بخواهم تعریف کنم؛ اما همه در تبریز می دانند که بعد از تیم فوتبال تراکتورسازی، تیم والیبال شهرداری تبریز از همه پرطرفدارتر است. اگر این تیم منحل شود، اتفاق بسیار بدی برای والیبال تبریز خواهد بود.


سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: ما از ۱۰ سال قبل و از لیگ های زیرگروه شروع کردیم، سپس به لیگ دسته اول و بعد از آن به لیگ برتر آمدیم. الان ۸ سال است که یکی از بهترین تیم های لیگ برتری هستیم. مدیرعامل باشگاه هم تمام تلاش خود را می کند که این تیم حفظ شود چون چارت جداگانه ای از شهرداری دارد. آنقدر مردم پیگیر این تیم هستند که وقتی مرا در کوچه و خیابان می بینند، درباره تعویض های وسط بازی هم صحبت می کنند و دغدغه دارند.


بناکار درباره اینکه شایعات مبنی بر انتقال امتیاز این تیم به باشگاه تراکتورسازی وجود دارد، بیان داشت: هنوز انحلال تیم شهرداری قطعی نشده و صحبتی هم درباره انتقال امتیاز به باشگاه تراکتورسازی مطرح نیست.

دیدگاه‌ها