کد خبر : 1543897 | 16 مرداد 1397 ساعت 11:46 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریبری: از جدا شدن ویدال ناراحتم، بواتنگ باید بماند

فرانک ریبری ستاره‌ی بایرن مونیخ در اردوی تمرینی این تیم در گفتگو با بیلد درباره‌ی انتقال آرتورو ویدال، احتمال جدایی جروم بواتنگ و مربی‌گری نیکو کوواچ صحبت کرد.

ریبری: از جدا شدن ویدال ناراحتم، بواتنگ باید بماند

به گزارش ورزش سه، فرانک ریبری انتقال ویدال به بارسلونا را برای بایرن اتفاقی ناخوشایند می‌داند. ریبری در گفتگو با بیلد گفت:" آن  انتقال برای ما ناخوشایند بود چون آرتورو برای ما بازیکن خیلی خوبی بود. او در عین حال شخصیت فوق‌العاده‌ای داشت، همیشه نگاه مثبت داشت و در میدان، هم تیمی‌هایش را سرحال می‌آورد. او برای ما بازیکن مهمی بود ولی چه می‌شود کرد. فوتبال همین است دیگر. درست مثل زندگی".


ریبری 35ساله درباره‌ی احتمال جدایی جروم بواتنگ و پیوستن احتمالی او به منچستریونایتد هم گفت:" امیدوارم او با ما بماند. جروم برای ما خیلی خیلی مهم است.  حضور او در زمین را نمی‌توان جایگزین کرد. به نظر من جروم بواتنگ یکی از بهترین دفاع وسطهای دنیا است. وقتی او 100درصد آماده است، ما از نظر دفاعی خیلی قوی هستیم".


ریبری در پاسخ به سوالی درباره‌ی نیکو کوواچ و نحوه‌ی مربی‌گری‌اش به بیلد گفت:" او تا چند وقت پیش فوتبالیست بوده و تجربه‌ی زیادی دارد. کوواچ می‌داند چه زمانی باید به بازیکنانش سخت بگیرد و فشار بیاورد و چه زمانی به آنها وقت آزاد بدهد. کوواچ حرفه‌اش را دوست دارد و سرشار از انرژی است.  یک مربی باانگیزه و با ذهن باز. او با ما شوخی می‌کند. رابطه‌ی تیم با او خیلی خوب است. ما از کوواچ راضی هستیم".


منبع : بیلد

دیدگاه‌ها