کد خبر : 1543924 | 16 مرداد 1397 ساعت 12:32 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی رئال به شایعات جدایی ستاره‌های کروات

خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید، شایعه جدایی کواچیچ و مودریچ از این تیم را رد کرد و مدعی شد که این دو از حضور در باشگاه خوشحال هستند.

واکنش سرمربی رئال به شایعات جدایی ستاره‌های کروات

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز اخیر، شایعات بسیاری در مورد زوج کروات رئال شنیده می‌شود. باشگاه‌ اینتر جدی ترین مشتری مودریچ است و چندین باشگاه نیز خواهان خرید کواچیچ هستند ولی سرمربی رئال این موضوعات را به کلی رد کرد.


او گفت:" فکر می‌کنم مودریچ و کواچیچ در رئال خیلی خوشحال خواهند بود. نمی‌دانم راجع به کواچیچ پیش از این چه گفته اید. او سخت تمرین می‌کند و هیچ مشکلی ندارد. من او را دوست دارم و خوشحالم که در کنار تیم ماست."

 

 

1325150

 


لوپتگی درباره مودریچ و جدایی اش گفت:" چند روز پیش پاسخ این سوال را دادم. رئیس باشگاه هم پاسخ داد و هیچ شکی نداریم که این دو در رئال خوشحال هستند. هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. وقتی لازم باشد با بازیکنانم صحبت می‌کنم و تمام این صحبت ها خصوصی است."


لوپتگی سپس از صحبت راجع به کورتوا طفره رفت و گفت:" کاری که ما باید انجام دهیم ، صحبت راجع به بازیکنان خودمان است. ما از ناواس راضی هستیم زیرا او گلر فوق العاده ای است. دروازه بان‌های ما خیلی خوب هستند و ناوس هم بازیکنی استثنایی است."

دیدگاه‌ها