کد خبر : 1543982 | 16 مرداد 1397 ساعت 16:26 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

بغلانی – کعبی؛ دلخوشی برزیلی‌ها در ساختار دفاعی

سرمربی صنعت نفت آبادان برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش حساب ویژه ای روی دو مدافع با تجربه اش باز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت آبادان در دو دیدار برگزار شده تیمش در لیگ هجدهم به دو تساوی ارزشمند مقابل سپاهان و گسترش فولاد دست یافته و امیدوار است در بازی هفته سوم مقابل پدیده مشهد نیز امتیاز کسب کند. این سرمربی پرتغالی که با شناخت خوب از پتانسیل موجود در آبادان به دنبال ارائه بازی تاکتیکی مبتنی بر فوتبال تک ضرب است.

 

1325175


اما سرجیو حساسیت ویژه ای روی ساختار دفاعی تیمش دارد و امیدوار است با درخشش دو بازیکن با تجربه خود آمار خوبی در گل های خورده و بسته نگه داشتن دروازه تیمش ثبت کند. حسین بغلانی کاپیتان و بازیکن قدیمی صنعت که سابقه 15 سال حضور در این تیم را دارد، یکی از بازیکنانی است که عصای دست این سرمربی پرتغالی در زمین است. بغلانی که قابلیت بازی در قلب خط دفاعی و هافبک دفاعی را دارد، به عنوان رهبر خط دفاعی نقش ویژه ای در عملکرد دفاعی تیمش دارد و می تواند مهره ارزشمند آبادانی ها در این فصل باشد.


عقیل کعبی هم که سال گذشته در استقلال خوزستان حضور داشت و با این تیم قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده، امسال به صورت ثابت در دو هفته اخیر بازی کرده و علاوه بر قرار گرفتن در قلب خط دفاعی قابلیت بازی به عنوان مدافع کناری را نیز دارد.

دیدگاه‌ها