کد خبر : 1543987 | 16 مرداد 1397 ساعت 16:49 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

رابطه‌ای که هر روز سردتر می شود؛

قانون جدید هم به پولادی کمک نمی‌کند !

کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح بار دیگر اعلام کرده که مهرداد پولادی به دلیل عدم انجام خدمت سربازی مجرم است و باید به جرم او رسیدگی شود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از ارائه تسهیلات جدید به فوتبالیست‌ها، والیبالیست‌ها و بسکتبالیست‌های فعال در تیم‌های ملی و لیگ برتر خبر داد و در همین راستا تصمیم گرفته شد تا طرحی برای مشمولان فوتبالیست، بسکتبالیست و والیبالیست اجرا شود، که بر اساس آن، مهلت اعزام به خدمت وظیفه عمومی این ورزشکاران افزایش یابد. با این وصف و براساس قانون جدید ورزشکاران تیم‌های ملی تا ۳۰ سالگی و ورزشکاران تیم‌های لیگ برتری تا ۲۸ سالگی می‌توانند خدمت وظیفه خود را به تاخیر انداخته و دچار غیبت نشوند.


این خبر نسخه ای شفابخش برای حل معضل سربازی 7 ملی پوش فوتبال ایران حداقل در کوتاه مدت هم به شمار می رود؛ موضوعی که کارلوس کی روش تاکید ویژه ای روی حل آن داشت و به نظر می رسد دلیل اصلی ابلاغ این قانون در شرایط فعلی هم همین موضوع باشد.

 

1325178

 

اما با توجه به پیگیری مازیار ناظمی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان این قانون مشمول مهرداد پولادی ملی پوش ایران در جام جهانی 2014 و جام ملت های استرالیا 2015 نمی شود، چرا که این چهره در صفحه اینستاگرام خود در خصوص این موضوع نوشته: « مهرداد پولادی همچنان مجرم است ! سردار معزز کمالی از ستاد کل محبت کردند موضوع خوشحال کننده مصوبات جدید خدمت سربازی را اعلام نمودند گفتم حالا که رفیق تر شدیم موضوع مهرداد پولادی را یه جوری مطرح کنیم ، خوشم میاد از سردار ! سر حرفش محکم هست ، به خبرنگار ما گفت مصوبات شامل حال پولادی نمی شود و اول باید به جرم او رسیدگی شود.»

 

مهرداد پولادی بعد از اینکه بحران کارت های پایان خدمت در ایران آغاز شد، به تیم الشحانیه قطر رفت و به ایران بازنگشت. این بازیکن طی سال های گذشته نیز به زندگی در خارج از ایران ادامه داده و به نظر می رسد قصد بازگشت هم نداشته باشد.


البته اظهار نظرهایی این چنینی بر زمان این جدایی خواهد افزود و به نظر نمی رسد پولادی آدمی باشد که مجازات احتمالی را به جان بخرد.

دیدگاه‌ها