کد خبر : 1544065 | 17 مرداد 1397 ساعت 10:00 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال پیوستن ملی‌پوش اسپانیایی بایرن به رئال مادرید

تیاگو به جای کوواچیچ به رئال می‌رود؟

در روزهای اخیر با توجه به اخبار منتشر شده شکی باقی نمانده که ماتئو کوواچیچ از شرایط خود در رئال مادرید راضی نیست و قصد دارد باشگاه اسپانیایی را ترک کند. اما گزینه‌های رئال برای جایگزینی کوواچیچ چه خواهد بود ؟

تیاگو به جای کوواچیچ به رئال می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت آلمانی اشپورت1 اعلام کرد که رئال مادرید قصد دارد تیاگو، ستاره‌ی بایرن مونیخ را به جای کوواچیچ به خدمت بگیرد. خولن لوپتگی از دوران سرمربی‌گری تیم ملی اسپانیا با ستاره‌ی اسپانیایی 27ساله‌ی بایرن آشنا است و می‌خواهد او را در تیمش رئال داشته باشد. در دوران سرمربی‌گری لوپتگی در لاروخا، تیاگو یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی اسپانیا بود.


به گزارش اشپورت1، کوواچیچ از تعداد دقایق اندک بازی کردنش در رئال ناراضی است و اخیراً خبرهایی در مورد انتقال او به چلسی مطرح شده است. روزنامه‌ی مارکا اعلام کرده بود که رئال و چلسی بر سر قراردادی در مورد حضور کوواچیچ به عنوان بازیکن قرضی در چلسی به توافق رسیده‌اند.


باید دید آیا بایرن مونیخ حاضر است تیاگو را به رئال مادرید واگذار کند یا نه؟ هر چند اخیراً روزنامه‌ی آلمانی بیلد اعلام کرده بود که بایرن در صدد است تعدادی از بازیکنان خود را به تیمهای دیگر فروخته یا به عنوان بازیکن قرضی واگذار کند چرا که نیکو کوواچ سرمربی جدید این تیم از ترافیک بالای بازیکنان در رختکن غول مونیخی ابراز نارضایتی کرده.

دیدگاه‌ها