کد خبر : 1544151 | 17 مرداد 1397 ساعت 13:47 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز رئیس برای ستاره کروات

روز مودریچ رسید؛ ملاقات سرنوشت ساز در مادرید

پس از یک هفته شایعه و گمانه زنی، لوکا مودریچ امروز رخ به رخ با رئیس رئال مادرید در مورد آینده خود حرف خواهد زد.

روز مودریچ رسید؛ ملاقات سرنوشت ساز در مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال تابستانی عجیبی را پشت سر می گذارد. پس از استعفای ناگهانی زیدان، موج جدایی ها از رئال فرا رسید. رونالدو با 112 میلیون یورو راهی یوونتوس شد و سپس کوواچیچ تهدید به شورش کرد تا مجوز جدایی خود و انتقالش به چلسی را بگیرد.

در این بین شایعات جدایی مودریچ بیش از هر چیزی برای مدیران و هواداران رئال آزاردهنده شده است. بهترین بازیکن جام جهانی 2018، چهره ای بسیار محبوب در میان دوست داران رئال است و کمتر کسی تصور می کرد که پس از جدایی زیدان و رونالدو، زمزمه های جدایی مودریچ نیز به گوش برسد.

 

 

 

 

اینتر باشگاه خواهان اوست و ماموریت خود را نیز به خوبی انجام داده است. طبق ادعای منابع ایتالیایی، آنها قراردادی 4 ساله با دستمزد 10 میلیون یورویی به مودریچ پیشنهاد داده اند و موافقیت ضمنی او را نیز گرفته اند. طبق این گزارشات، مودریچ خواهان ترک رئال و آغاز چالشی جدید در فوتبال خود است اما در اسپانیا ضمن تایید این موضوع، عنوان می کنند که پیش از هر تصمیمی، مودریچ ابتدا می خواهد پای صحبت مدیر رئال بنشیند.

 

روز موعود رسیده و ستاره کروات قرار است امروز عصر با فلورنتینو پرز دیدا کند. مارکا دقایقی پیش ادعا کرد که در این ملاقات، پرز پیشنهاد تمدید قرارداد و افزایش دستمزد را به مودریچ خواهد داد و سپس همه چیز بر عهده خود بازیکن خواهد بود. گویا رقم پیشنهادی رئال، 8 میلیون یورو خالص در سال است(دستمزد فعلی او 6.5 میلیون یورو است.)

 

پرز تحت هیچ شرایطی قصد از دست دادن مودریچ را ندارد و پیش از این گفته بود که هر باشگاهی مودریچ را می خواهد، باید 750 میلیون یورو رقم فسخش را پرداخت کند. امروز لوپتگی نیز در نشست خبری خود باز هم تاکید کرد که طبق گفته پرز، مودریچ در رئال ماندنی است.

 

 

 

 

در رئال هرچند از اینکه مودریچ در قبال شایعات اخیر سکوت کرده ناراحتند اما او را کاملا لایق افزایش دستمزد و قراردادی بهتر از گذشته می دانند.

اگر مودریچ این پیشنهاد را قبول کند که خبر بسیار خوبی برای رئالی ها خواهد بود ولی در غیر این صورت باید منتظر تنشی بزرگ میان رئال و اینتر باشیم. روز گذشته ال موندو ادعا کرد که در صورت اصرار اینتر برای جذب مودریچ، رئال قصد شکایت از این باشگاه به یوفا را دارد.

تا پایان مهلت نقل و انتقالات 23 روز دیگر باقی مانده است و تاریخ نشان داده است که می توان منتظر هر اتفاقی بود.

دیدگاه‌ها