کد خبر : 1544199 | 17 مرداد 1397 ساعت 16:55 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

مگوایر و آخرین تلاش ها برای پیوستن به یونایتد

هری مگوایر، ستاره خط دفاعی تیم ملی انگلیس در جام جهانی همچنان امیدوار است تا بتواند از لسترسیتی جدا شده و به یونایتد بپیوندد.

مگوایر و آخرین تلاش ها برای پیوستن به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، مگوایر پس از فصل درخشانی که در لستر پشت سر گذاشت، توانست در فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی قرار بگیرد و در این رقابت ها جزو بازیکنان ثابت سه شیرها نیز بود. 

پس از اتمام جام جهانی شایعات زیادی در مورد انتقال او به منچستریونایتد شنیده شد اما رفته رفته به دلیل تقاضای مالی بالای لسترسیتی، سران شیاطین سرخ تصمیم گرفتند تا روی گزینه های دیگر نظیر یری مینا و توبی آلدرویرلد تمرکز کنند.

 

 

1324755

 

 

در روزهای اخیر یونایتد بسیار نزدیک به جذب یکی از این دو بازیکن شده با این حال به فاصله یک روز تا پایان انتقالات در لیگ جزیره، هنوز هیچ مدافعی به یونایتد اضافه نشده است. اینگونه به نظر می رسد که نهایی نشدن انتقال مینا و آلدرویرلد، به تمایل بیشتر یونایتد برای جذب مگوایر برمی گردد.

 

مورینیو بارها به جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده و ساعاتی پیش نشریه مترو ادعا کرد که دو باشگاه یونایتد و لسترسیتی به توافق برای انتقال مگوایر نزدیک شده اند. لستر سیتی که در ابتدا خواستار دریافت 75 میلیون پوند شده بود، حالا حاضر است با 33.5 میلیون پوند نیز مجوز جدایی مگوایر را صادر کند.

 

لستر با دریافت این پول قصد دارد دو مدافع میانی به نام های کاگلار سویونجو از فرایبورگ و نیز فیلیپ بنکوویچ از دینامو زاگرب را به خدمت بگیرد. در هر صورت 24 ساعت باقیمانده در تعیین سرنوشت مگوایر بسیار حیاتی خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها