کد خبر : 1544216 | 17 مرداد 1397 ساعت 18:09 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار از نقل و انتقالات لیگ یک

در فاصله چند روز باقی مانده تا آغاز لیگ دسته اول تیم های حاضر در این رقابت ها آخرین تلاش های خود را برای جذب بازیکنان مدنظر خود می کنند.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، از روز شنبه 20 مرداد رقابت های این فصل لیگ دسته اول آغاز می شود و 18 تیم حاضر در این رقابت ها خود را برای یک ماراتن نفس گیر آماده می کنند. در فاصله چند روز باقی مانده تا آغاز لیگ دسته اول تیم های حاضر در این رقابت ها آخرین تلاش های خود را برای جذب بازیکنان مدنظر خود می کنند.


از مشهد خبر می رسد محمدعلى شفیعى و محمود دارى زاده بازیکنان سابق استقلال تهران و نفت آبادان به تیم مشکی‌پوشان پیوستند.


علی زینالی و فرید محمدی مهر نیز که فصل قبل در نفت تهران حضور داشتند، در رقابت های این فصل دسته اول با پیراهن اکسین البرز به میدان خواهند رفت. سامان آقازمانی هافبک دفاعی نفتی ها نیز در تمرینات اکسین حضور یافته و در آستانه عقد قرارداد با این تیم قرار دارد.


سلمان بحرانی هافبک اسبق استقلال خوزستان، سجاد خوگر هافبک ۲۳ ساله فصل گذشته برق جدید شیراز و ‌اسماعیل بابایی مهاجم فصل گذشته پیکان تهران به فجرسپاسی شیراز پیوستند. ضمن اینکه مجید صالح سرمربی این تیم اسماعیل زارع، محمود خرمزی، احسان راستی را به عنوان دستیار، مجید نجفی به عنوان مربی دروازه بانان و حسین فرحی را به عنوان ‌مربی بدنساز انتخاب کرده است.


ضمن اینکه جهانبخش ذبیحی طاهر مدافع فصل قبل نفت تهران نیز به بادران تهران پیوست.

دیدگاه‌ها