کد خبر : 1544288 | 18 مرداد 1397 ساعت 10:19 | 76.9K بازدید | 0 دیدگاه

حمله دوباره PSG برای ربودن ستاره از بارسلونا

این بار ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

حمله دوباره PSG برای ربودن ستاره از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان راکیتیچ در جام جهانی باعث شد باشگاه هایی چون پاری سن ژرمن و البته موناکو به دنبال جذب او بوده و حتی پرداخت بند آزادسازی 125 میلیون یورویی قرارداد راکیتیچ را نیز مقرون به صرفه بدانند.

 

1325572

 

در 2-4-4 ارنستو والورده، راکیتیچ در کنار بوسکتس ارکان غیرقابل تغییر مورد استفاده از سوی سرمربی بارسا بودند اما با توجه به شایعات جذب پل پوگبا، امکان جدایی او افزایش یافته است. البته به نظر می رسد راکیتیچ قصد دارد برای همیشه در بارسلونا باقی بماند و قرارداد او تا سال 2021 اعتبار داشته و بند آزادسازی آن 125 میلیون یورو است.

 

از نظر اقتصادی باشگاه پاری سن ژرمن مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد اما بعد از جذب نیمار و عدم تمایل به فروش وراتی و رابیو، رابطه بارسا و پی اس جی خیلی مساعد نیست و به نظر می رسد در این مورد نیز نه خود راکیتیچ قصد جدایی داشته و نه باشگاه تمایل به فروش او دارد.

 

همچنان موناکو بعد از دریافت 180 میلیون یورو برای فروش امباپه، 70 میلیون برای توماس لمار و 45 میلیون برای فابینیو، از نظر اقتصادی در شرایط خوبی قرار داشته و در تلاش برای بازسازی تیم خود در راستای مبارزه با پاری سن ژرمن است و این تیم نیز دیگر مشتری راکیتیچ محسوب می شود.

دیدگاه‌ها