کد خبر : 1544296 | 18 مرداد 1397 ساعت 10:12 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

سردرگمی رئال برای پر کردن جای خالی رونالدو

رئال مادرید؛ خریدهای دیگری در راه است؟

تلاش مسئولین رئال برای پیدا کردن جایگزینی برای کریستیانو رونالدو تا کنون با عدم موفقیت همراه بوده و به نظر می‌رسد این یکی از دشوارترین روزهایی باشد که رئال در فصل نقل و انتقالات به خود دیده.

رئال مادرید؛ خریدهای دیگری در راه است؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال از روز انتقال رونالدو به یوونتوس برای جذب یک جایگزین برای او در تلاش بوده. نیمار ؟ بعد از گفتگو با توماس توخل اعلام کرده در پاری سن ژرمن ماندگار خواهد بود. ادن هازارد ؟ با قیمت 160 میلیون یورویی اعلام شده از طرف چلسی، بیش از حد گران است. لواندوفسکی ؟ بایرن مونیخ به او اجازه‌ی ترک باشگاه را نمی‌دهد. 


به همین خاطر به نظر می‌رسد رئال فعلاً تصمیم گرفته برای پر کردن جای خالی رونالدو از بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارد استفاده کند. تنها احتمال پیوستن تیاگوی اسپانیایی از بایرن مونیخ به رئال وجود دارد. به نظر می‌رسد مسئولین رئال روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و بعید است رئال به جز او به دنبال ستاره‌ی مشهور دیگری باشد. 


   
ستاره‌های امتحان پس داده‌ای مثل گرت بیل، کریم بنزما یا ایسکو در فصل جدید باید مسئولیت‌های بیشتری بپذیرند و استعدادهای نابی مثل مارکو آسنسیو یا دنی سبایوس باید نشان دهند که می‌توانند برای رئال به ستونهایی قابل اتکا تبدیل شوند. با این همه بعید به نظر می‌رسد که رئال از 117 میلیون یورویی که در نتیجه‌ی فروش رونالدو بدست آورده به هیچ وجه برای خرید بازیکنان جدید استفاده نکند. 


از جمله بازیکنانی که رئال برای جذب‌شان دندان تیز کرده می‌توان به وینسیوس جونیور 18ساله بازیکن فلامنگوی برزیل که در خط حمله بازی می‌کند، آلوارو اودریوزولای 22ساله، دفاع راست سوسیداد و آندری لونین، دروازه‌بان 19ساله‌ی زوریا لوگانسک اشاره کرد. اما مهمترین بازیکنی که رئال در روزهای اخیر برای جذب او تلاش کرده تیبو کورتوا است. کورتوا روز پنج‌شنبه در پایتخت اسپانیا رسماً به هواداران رئال معرفی خواهد شد. 


گفته می‌شود رئال برای جذب کورتوای 26ساله 35 میلیون یورو پرداخت کرده تا از او به جای کیلور ناواس کاستاریکایی در درون دروازه استفاده کند. 


خولن لوپتگی سرمربی جدید رئال با ابراز رضایت از وضعیت تیمش گفته از بازیکنانی که در اختیار دارد راضی است و معتقد است با این بازیکنان می‌تواند به اهداف از پیش تعیین‌شده‌ی باشگاه دست یابد.

دیدگاه‌ها