کد خبر : 1544314 | 18 مرداد 1397 ساعت 11:19 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست شیکاگو فایر در شب سوپرگل شواینی

باستین شواین‌اشتایگر، ستاره‌ی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در لیگ فوتبال ام ال اس آمریکا همانند دوران اوج خود با شوتی سهمگین از فاصله‌ی دور گلزنی کرد تا هوادارانش را به یاد روزهای اوج خود بیندازد.

به گزارش "ورزش سه"، این گل که در جریان دیدار تیم شواین‌اشتایگر، شیکاگو فایر و رئال سالت‌لیک در لیگ ام ال اس آمریکا به ثمر رسید اولین گل شواینی برای تیمش بعد از گلی بود که در اواسط ماه ژوئیه به فیلادلفیا زده بود. 

 

1325611


اما گل شواینی در دقیقه‌ی چهل و هفتم بازی نتوانست پیروزی را برای تیمش شیکاگو فایر به ارمغان بیاورد و سالت‌لیک با دو گلی که در وقتهای اضافه‌ی نیمه‌‌ی اول و دقیقه‌ی هفتاد و پنجم توسط دامیر کریلاچ به ثمر رساند در نهایت با نتیجه‌ی 2-1 به پیروزی رسید تا یاران شواینی موفق به کسب امتیاز از این بازی نشوند. 

 

1325612


این ششمین باخت پیاپی شیکاگو در لیگ ام ال اس آمریکا بود. شیکاگو فایر در کنفرانس شرقی این لیگ تنها با 23 امتیاز در رده‌ی دهم جدول قرار داشته و در این کنفرانس، امتیاز تنها یک تیم از یاران شواین‌اشتایگر کمتر است. این برای شیکاگو فایر یک سقوط تاریخی محسوب می‌شود. 

 

1325613


اما شواینی بار دیگر نشان داد که همچنان می‌تواند بارقه‌هایی از روزهای اوج خود را به نمایش بگذارد. بسیاری از طرفداران پر و پا قرص ستاره‌ی آلمانی امروز در اینترنت به دنبال تماشای گل زیبایی هستند که فوتبالیست محبوب‌شان در آمریکا به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها