کد خبر : 1544323 | 18 مرداد 1397 ساعت 11:53 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

نامه خداحافظی کورتوا با هواداران چلسی

تیبو کورتوا، گلر جدید رئال مادرید با انتشار بیانیه ای در فیس بوک با هواداران چلسی خداحافظی کرد.

نامه خداحافظی کورتوا با هواداران چلسی

به گزارش "ورزش سه"،کورتوا روز گذشته پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام چلسی را به مقصد رئال ترک کرد. خانواده کورتوا در مادرید زندگی می‌کنند و از همین رو، این موضوع بخش عمده ای از دلایل او برای این جدایی را تشکیل داده است. حال او با انتشار نامه ای از هواداران چلسی خداحافظی کرد. در زیر متن نامه را می‌خوانید.

 

"سلام هواداران چلسی
با این جملات قصد دارم از شما عزیزان در این چهار سال فوق العاده تشکر کنم. چلسی همیشه جای ویژه ای در قلب من خواهد داشت. من 19 ساله بودم که باشگاه به توانایی‌های من علاقه نشان داد. چلسی باشگاه بزرگی است و من می‌توانم رویاهایم را در آن دنبال کنم. انتقال قرضی من در ابتدا برای این بود که رشد کنم و مناسب حضور در چلسی شوم.

 

 

1173704

 


وقتی بازگشتم، خیلی خوشحال بودم که بخشی از یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا هستم. رویای کودکی ام که بازی کردن در لیگ برتر بود، به واقعیت پیوست و افتخار می‌کنم که توانستم قهرمان لیگ، جام حذفی و جام اتحادیه شوم.


از تمام شما هواداران و کادر فنی در چهار سال اخیر ممنونم که چنین روزهای موفقی را هم داخل و هم خارج زمین سپری کردیم. تیم بدون کمک شما و دیگر اعضا و بازیکنان، کادر پزشکی، مسئول لباس ها و باقی کسانی که فکرش را هم نمی‌کنید، انقدر موفق نمی‌بود.


در پایان باید بگویم که از شما برای حمایت‌هایتان در این سال‌ها ممنونم. امیدوارم تصمیم من را برای اینکه در کنار بچه‌هایم باشم را درک کنید.


برایتان بهترین ها را آرزو دارم."

دیدگاه‌ها