کد خبر : 1544330 | 18 مرداد 1397 ساعت 12:23 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

آقافیروز درس مردانگی را برای شاگردش تمام کرد

عزیزی: فوتبال ایران هنوز هم آدم‌های خوب دارد

سرمربی سپیدرود بعد از چشیدن طعم اتفاقاتی تلخ در بدو ورود شبانه به تبریز با اتفاقاتی خوشایند روبرو شد تا کمی از فشارها دور شود.

عزیزی: فوتبال ایران هنوز هم آدم‌های خوب دارد

به گزارش "ورزش سه"، تنها نماینده گیلک ها در لیگ برتر روزهای بحرانی را تجربه می کند چون بعد از 5 ساعت حبس در لابی هتل محل اقامت در تهران و از دست دادن تنها پرواز به تبریز بالاجبار با اتوبوس راهی این شهر شدند تا برای بازی با گسترش فولاد آماده شوند که تعامل مدیران میزبان این جدال را یک روز به تعویق انداخت تا خداداد عزیزی و همکارانش کمی اسوده خیال باشند، اتفاقی که سرمربی سپیدرود از آن به عنوان اوج جوانمردی و اخلاق مداری در فوتبال حرفه ای یاد کرد. 


قلبا از حاج آقا زنوزی و نصیرزاده متشکرم


در ابتدا باید تشکری ویژه و قلبی از حاج آقا زنوزی و هوشنگ نصیرزاده مالک و مدیرعامل گسترش فولاد داشته باشم که شب گذشته حوالی ساعت 23:00 که ما در نیمه های راه سفر به تبریز بودیم با تلفن همراه من تماس گرفتند و در کمال محبت و لطفی که به من و مجموعه سپیدرود داشتند قبول زحمت کردند تا میزبان رایگان ما در مدت اقامت در تبریز باشند. حاج آقا زنوزی گفت شما که در مسیر تبریز هستید به عنوان مهمان ما تا هر روزی که در این شهر باشید هزینه ای پرداخت نخواهید کرد حال این لطف به خاطر من خداداد عزیزی یا هر کس دیگری بود واقعا باعث شرمندگی مان شد.


تا عمر دارم فراموش نمی کنم 


نمی توانم تا عمر دارم این محبت و لطف را فراموش کنم و هر وقت که لازم باشد این اتفاق در ذهنم باقی خواهد ماند چون به من برخلاف تمام روزهای گذشته و تصوراتی که از این فوتبال و مدیریت آن داشتم ثابت کرد که هنوز هم مردانگی و جوانمردی وجود دارد و این فوتبال می تواند اتفاقات خوب هم در دل خود داشته باشد. واقعا خیلی کم پیش می آید در روزگاری که ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم چنین محبت و لطفی از مجموعه رقیب دیده شود اما وقتی این چیزها را دیدم به این نتیجه رسیدم که هنوز هم یک چیزهایی هست که ما با اتکا به آن برای سرو سامان دادن به شرایط بجنگیم.


خواهش کردم بازی به تعویق بیافتد


کاروان تیم ما ساعت 3 بامداد امروز به تبریز رسید. از همین رو من از تماسی که آقای نصیرزاده و حاج آقا زنوزی گرفتند نهایت بهره را بردم و خواهش کردم در صورت امکان بازی یک روز عقب بیافتد که این دو عزیز بلافاصله با آن موافقت کردند اما آقای نصیرزاده مدعی شد باید نظر اقای فیروز کریمی به عنوان سرمربی گسترش هم جلب شود از همین رو قرار شد پیگیری های لازم صورت بگیرد و با موافقت سازمان لیگ بازی امروز به فردا جمعه موکول شود.


آقافیروز درس مردانگی را برای من تمام کرد


خودم بلافاصله با آقافیروز شبانه تماس گرفتم اما گوشی ایشان در دسترس نبود که امروز صبح خود این بزرگوار تماس گرفت و استادی خود را نشان داد. من در سه تیم افتخار شاگردی آقافیروز را داشتم و در همه آن سال ها از او چیزهای زیادی یاد گرفتم اما امروز درس مردانگی از این استاد برای من کامل شد. اقا فیروز بدون این که بخواهد روی کسب امتیاز فکر کند به من گفت خداداد تو هر وقت بگویی ما با شما بازی می کنیم که با این جمله ایشان پیشانی من از عرق خیس شد. در حالی که فیروز کریمی خود با توجه به شرایط تیمش می توانست بگوید نه و ما همین امروز بازی می کنیم اما گفت هرچه شما بگویی خداداد. 


مدیران رقیب بیشتر از هرکسی برای ما دلسوزی کردند


من طی این چند وقت با اتفاقات تعجب آور کم روبرو نشدم اما اتفاقات شیرین در بدو ورود به تبریز تعجب آورتر از همه اتفاقات اخیر در رشت و سردارجنگل یا لابی هتل بستان و ... بود. چون به من ثابت کرد هنوز هم چیزهایی در این فوتبال وانفسا هست که می توان از دیدن آن لذت برد از جمله مردانگی و جوانمردی که در مرز و بوم کمرنگ شده است. امروز صبح اقای نصیرزاده در تماسی دوباره به من گفت اگر زمین تمرین هم بخواهید ما داریم و نگران چیزی نباشید. خیلی برایم جالب بود که مدیرعامل رقیب بیشتر از مدیران باشگاه خودمان برای من و شاگردانم دلسوزی می کند که همین جا می خواهم درخواست کنم مدیران باشگاهی ما از این رفتارها درس بگیرند و کمتر ما فوتبالی ها را اذیت کنند.


قدر آدم خوب های فوتبال را باید بدانیم


فوتبالی که پر از بی تعهدی و مشکل است، هنوز هم آدم های خوب در دل خود دارد که شخصا امیدوارم شرایط به نحوی رقم بخورد که ما قدر این آدم خوب های فوتبال را بدانیم و آنها را فراری ندهیم. نه این که الان بگویید چون خداداد مشکلات تیمش حل و فصل شده این حرف را می زند، نه اتفاقا چون دلم برای فوتبال ایران می سوزد می گویم که باید قدر این مدیران کاربلد و کارگشا را دانست تا فوتبال ایران جان دوباره ای بگیرد نه آنها که تعهد ایجاد می کنند و عمل نمی کنند.

دیدگاه‌ها