کد خبر : 1544398 | 18 مرداد 1397 ساعت 17:10 | 123.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاکنون نشان هیچ باشگاهی را نبوسیده بودم

به خاطر آن شعار از هواداران رئال عذر می خواهم

تیبو کورتوا، گلر سابق اتلتیکو مادرید و چلسی از این پس برای رئال بازی خواهد کرد. بهترین دروازه بان جام جهانی 2018 زمانی برای رئال کری های سنگین می خواند.

به خاطر آن شعار از هواداران رئال عذر می خواهم

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار، شب گذشته با قراردادی شش ساله به عضویت رئال در آمد.

گلری که سه فصل برای اتلتیکو بازی کرد و یک خاطره بسیار تلخ از رئال دارد. او در فینال لیگ قهرمانان سال 2014 به دراماتیک ترین شکل ممکن مغلوب رئال شد. گل دقیقه 93 راموس قطعا هرگز از یاد او و هواداران اتلتیکو نخواهد رفت. کورتوا اما حالا گلر رئال است و امروز اعتراف کرد که از کودکی هوادار رئال بوده است.

 

 

1325691

 

 

حس پیوستن به رئال:« از پیوستن به رئال احساس غرور می کنم. رئال بهترین باشگاه دنیاست و چالش هیجان انگیزی پیش رویم قرار دارد. بی تاب شروع کارم در رئال هستم.»

 

کورتوا اعتراف می کند که از کودکی هوادار رئال بوده:« همه ما از کودکی به یک تیم بیشترین تعلق خاطر را داریم. من همیشه هوادار رئال بودم و الگویم کاسیاس بود. او هم در سن بسیار پایینی گلر رئال شد و همیشه مورد توجه من قرار داشت. ده ساله بودم که در بازی رئال و اندرلخت، پیراهن او را هدیه گرفتم. هدایای دیگری از رئالی ها نیز به یادگار دارم.»

 

پیشنهادات:« پیشنهادات بسیاری از دیگر باشگاه ها داشتم که از لحاظ مالی بهتر از رئال هم بودند اما هدف من فقط پیوستن به رئال بود. وقتی از رئال پیشنهادی می رسد، دیگر نمی توان به چیزی دیگر فکر کرد.»

 

 

1325683

 

 

رقابت با ناواس:« کیلور دروازه بان بسیار بزرگی است و در سال های اخیر کمک فراوانی به موفقیت های رئال کرده است. سال 2014 که راهی چلسی شدم نیز سوال مشابهی از من پرسیدند. اینکه باید با پتر چک رقابت کنم. سرانجام من گلر اول چلسی شدم و حالا با چک رفقای خوبی هستیم. کسی در رئال به من قول جایگاه ثابت نداده و برای رقابت کردن آمده ام.»

 

بازی در سوپرکاپ و استقبال منفی هواداران اتلتیکو:« بازی در سوپرکاپ بسته به نظر سرمربی است و باید بگویم که مشکلی برای بازی کردن ندارم. استقبال هواداران اتلتیکو از من مثل استقبال آنها از دیگر بازیکنان رئال خواهد بود.

در هر صورت من سه سال خوب در اتلتیکو داشتم و جام هایی نیز بردیم. برای اتلتیکو حداکثر احترام را قائل هستم ولی گفتم که از کودکی هوادار رئال بودم. تاکنون نشان هیچ باشگاهی را نبوسیده بودم اما امروز این کار را انجام دادم چرا که رئال همیشه باشگاه محبوب من بوده است.»

 

هازارد:« او به من تبریک گفت و برایم آرزوی موفقیت کرد. اینکه او به رئال می آید را نمی دانم و همه چیز در آینده مشخص خواهد شد. همیشه دوست دارم با هازارد هم تیمی باشم و اگر به رئال بیاید، فوق العاده خواهد شد.»

 

 

1325693

 

 

شعار علیه رئال در جشن قهرمانی اتلتیکو:« جوان بودم و یک لحظه دست به کاری نسنجیده زدم. همان زمان پشیمان شدم و حالا هم عذر می خواهم. من هرگز  چنین شخصیتی ندارم. از حالا بازیکن رئالم و جانم را برای این تیم می دهم.»

 

گل دقیقه 93 راموس در فینال لیگ قهرمانان لیسبون:« سخت بود ولی خوب من یک فینال کوپا دل ری را نیز برابر رئال پیروز شدم. در هر صورت فوتبال همین است و حالا با راموس هم تیمی هستم و باهم برای کسب لیگ قهرمانان تلاش خواهیم کرد. رئال در 5 سال اخیر 4 بار فاتح این جام شده و انگیزه کافی برای تکرار این موفقیت ها وجود دارد.»

 

خریدهای جدید:« در رئال بازیکنان بزرگی حضور دارند و تیم به اندازه کافی قدرتمند است. قرار نیست هر سال تغییرات زیادی شاهد باشیم اما این برعهده مدیران باشگاه است.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها