کد خبر : 1544409 | 18 مرداد 1397 ساعت 17:45 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

وداع احساسی گران ترین گلر جهان با هواداران اتلتیک

کپا آریسابالاگا، گلر اسپانیایی شب گذشته با انتقالی 80 میلیون یورویی به چلسی، لقب گران ترین دروازه بان جهان را از آن خود کرد.

وداع احساسی گران ترین گلر جهان با هواداران اتلتیک

به گزارش "ورزش سه"، کپا در زمستان گذشته تا یک قدمی پیوستن به رئال نیز پیش رفته بود ولی با مخالفت زیدان در بیلبائو ماندنی شد و قراردادش را هشت ساله تمدید کرد. در آن مقطع خود او نیز تصور نمی کرد که چند ماه بعد با قراردادی 80 میلیون یورویی راهی چلسی شود.

 

 

1325708

 

 

کپا پس از رسمی شدن انتقالش به چلسی با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود با هواداران بیلبائو وداع گفت: «امروز روزی است که من از خانه می‌‌روم، از اتلتیک بیلبائو می‌روم. بعد از 9 سال حضور در اتلتیک بیلبائو، امروز که دارم این تیم را ترک می‌کنم، برایم روزی احساسی است. اتلتیک بیلبائو تیمی است که من از کودکی به عضویت آن درآمدم و به عنوان یک انسان و یک فوتبالیست به من خودباوری داد.

می‌دانم که برخی از هواداران تصمیم مرا درک می‌کنند و برخی دیگر نه. با این حال امیدوارم همه بدانند که من این تصمیم را با آرامش خاطر و مسئولانه گرفته‌ام. من با در نظر گرفتن همه جوانب و چیزی که برایم بهتر بود، این تصمیم را گرفتم، چون بازی در چلسی برای آینده‌ام بهتر است. با این حال این انتخاب بدان معنا نیست که من ارزش‌هایی را که در اتلتیک بیلبائو آموختم، از یاد می‌برم».

 

دیدگاه‌ها