کد خبر : 1544454 | 18 مرداد 1397 ساعت 21:22 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

دایی در فکر آرزوی دوازده ساله (عکس)

سرمربی سایپا بعد از بیش از یک دهه مربیگری در لیگ برتر حالا یکی از مربیان باتجربه فوتبال ایران به شمار می آید.

به گزارش" ورزش سه" خیلی زود گذشت از روزی که علی دایی بعد از رفتن ورنر لورانت آلمانی در حالی که هنوز عطش گلزنی داشت و بازی می کرد روی نیمکت سایپا نشست. قهرمانی در لیگ برتر و سپس تیم ملی ، روزهای خوب و بد در پرسپولیس، سال های متفاوت با صبا، راه آهن و نفت تهران و حالا بعد از گذشت دوازده سال از اولین روزی که به عنوان سرمربی روی نیمکت سایپا نشست می گذرد و او روزهای متفاوتی را در لیگ برتر گذرانده است.


 شهریار حالا با تجربه بالای حضور در فوتبال ایران با سایپا به دنبال آرزوهای بزرگ و جاه طلبی های همیشگی اش است.  دوازده سال از سالی که علی دایی به عنوان یک مربی خیلی جوان توانست جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد گذشته است. او در این سال ها تا توانسته جام حذفی برده اما دستش به جام قهرمانی لیگ برتر نرسیده است. امسال می تواند سال دایی باشد هرچند در ابتدای فصل علی قلی زاده و در نیم فصل مهدی ترابی را از دست خواهد داد اما او در این سال ها کم بازیکن خوب به فوتبال ایران معرفی نکرده و امسال هم برای جوانان با استعداد سایپا می تواند سالی باشد که از میان آن ها ستاره های مطرحی بیرون بیایند.

 

دایی امروز و در ورزشگاه اکباتان یک نود دقیقه دشوار را در برابر ذوب آهن سپری می کند اما او با سایپایی که توانست بعد از سال ها دوباره به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد امسال به دنبال اهداف بزرگی است. موفقیت در لیگ قهرمانان ، لیگ برتر و جام حذفی ، هرکدامش برای سایپا و دایی که هنوز تشنه موفقیت است اتفاق خوبی است اما قهرمانی در لیگ برتر می تواند اوج اهداف او و سایپا باشد.

 

1325762

 

1325761

 

1325760

دیدگاه‌ها