کد خبر : 1544455 | 18 مرداد 1397 ساعت 21:31 | 59.8K بازدید | 0 دیدگاه

فکر ترابی پیش پرونده تراکتور!(عکس)

ستاره جوان حال حاضر سایپا ناباورانه روزهای پرحاشیه ای را سپری می کند چرا که تراکتور با تمام توان می خواهد او را به خدمت بگیرد.

به گزارش" ورزش سه" مهدی ترابی ستاره جوان فوتبال ایران روزهای متفاوتی را سپری می کند. زمانی که او با لباس پرسپولیس در ابتدای این فصل سرانجام عکس یادگاری گرفت برانکو ، باشگاه و هواداران پرسپولیس از فرط خوشحالی نیم فصل اول سخت و بدون بازیکن را فراموش کردند اما این شیرینی خیلی زود طعم دیگری گرفت چرا که باشگاه تراکتور مدعی شد که مهدی ترابی بازیکن این باشگاه است.


ماجرای سربازی مهدی ترابی و ماجرای حکم محرمانه کمیته تعیین وضعیت در این روزها از اخبار مهم فوتبال ایران بوده است. ترابی که اصولا بازیکن بی حاشیه و آرامی است هرچه تلاش کرد در این سال ها بی حاشیه زندگی کند اما انگار این حواشی هستند که گریبان او را گرفته اند. او که بعد از سه سال سرانجام به پرسپولیس پیوست فکرش را نمی کرد که هنوز طلسم این انتقال شکسته نشده باشد.

 

1325763


او حالا اینروزها درگیر پرونده اش با تراکتورسازی شده و همین پسرطلایی سایپا را در فکر فرو برده است. چهره او که همراه دیگر بازیکن سایپا وارد زمین می شد حاکی از فکر شلوغ این بازیکن جوان و با استعداد داشت.


ترابی بی تردید یکی از بهترین ستاره های لیگ برتر فوتبال ایران است و شاید یکی از مردان  تیم ملی در جام ملت های آسیا باشد. این حواشی اما ناخودآگاه روی کیفیت این بازیکن خوب تاثیرگذاشته و بی شک سایپا نیز از این آشفتگی ذهنی ستاره جوانش ضرر خواهد کرد.

 

1325764

 

1325765

دیدگاه‌ها