کد خبر : 1544493 | 19 مرداد 1397 ساعت 00:04 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

آقای یزدی مطمئنید این بازی را تماشا می‌کردید؟

شجاع: دنبال قاتل بروسلی نباشید، دعوا نکردم

مدافع پرسپولیس با رد شایعه درگیری با سعید فتاحی به توضیح اتفاقات بازی با استقلال خوزستان پرداخت.

شجاع: دنبال قاتل بروسلی نباشید، دعوا نکردم

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در قلب دفاعی پرسپولیس توانست به خوبی علیرغم مصدومیت ضدحملات حریف را کنترل کند، در خصوص این بازی گفت: ما برای سه امتیاز برنامه ریزی کرده بودیم و در اهواز حاضر شدیم اما اتفاقات دست به دست هم داد که از این هدف دور شدیم. مسلما حق ما 3 امتیاز بود اگر بعضی ازدوستان کم لطفی نمی کردند.


وی در خصوص شایعه درگیری با سعید فتاحی، مسئول برگزاری لیگ در پایان این دیدار گفت: واقعا شورش را درآورده اند نمی دانم برخی سایت ها چرا این شایعه را ساختند، آقای فتاحی از دوستان صمیمی من است و هیچ برخورد و درگیری بین ما وجود نداشت لطفا دنبال قاتل بروسلی نباشند.


شجاع خلیل زاده در ادامه گفت: در روزهایی که پرسپولیس علیرغم تمام مشکلات به دنبال حضوری موفق در فصل جدید است و با توجه به شرایطی که داریم برخی از دوستان قصد سنگ اندازی دارند. حساب این دوستان با هواداران واقعی پرسپولیس جداست و مطمئنا آنها خودشان از این قضایا به خوبی باخبر هستند.


مدافع پرسپولیس در واکنش به صحبت های یزدی که تیم استقلال را برتر از پرسپولیس دانسته بود گفت: من نمی دانم آقای یزدی از کدام بازی صحبت می کنند شاید ایشان در بازی با پرسپولیس روی نیمکت نبودند و باید از ایشان پرسید آیا مطمئن هستند بازی پرسپولیس ـ استقلال خوزستان را تماشا کردید یا خیر؟

دیدگاه‌ها