کد خبر : 1544498 | 19 مرداد 1397 ساعت 00:19 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی‌فر: خدا را شکر بازی با سایپا به خیر گذشت!

کاپیتان ذوب‌آهن می‌گوید خوش شانس بودند که در شرایط نامطلوب زمین سایپا یک امتیاز گرفتند و مصدومی ندادند.

حدادی‌فر: خدا را شکر بازی با سایپا به خیر گذشت!

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی‌فر بعد از تساوی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود؛ خدا را شکر سه ضربه سر بازیکنان به یکدیگر در طول مسابقه مصدومی نداشت و به خیر گذشت.

 

او ادامه داد: می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم ولی شرایط زمین این اجازه را به ما نمی‌داد؛ این زمین شرایط بازی لیگ برتر را نداشت ولی خدا را شکر به خیر گذشت؛ دو تیم موقعیت گلزنی داشتند ولی مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

 

کاپیتان ذوب‌آهن راجع به دو تساوی تیمش و دور شدن از بالای جدول عنوان کرد: اگر بخواهیم آن بالای جدول باشیم، نباید امتیاز از دست بدهیم و فکر می‌کنم اگر دو بازی اخیرمان کمی باهوش‌تر بودیم و تمرکز بالاتری داشتیم، سه امتیاز را می‌گرفتیم ولی دو اخراجی بد داشتیم و در دقایق پایانی شانس هم آوردیم ولی خدا را شکر که حداقل یک امتیاز هم گرفتیم.

 

حدادی‌فر راجع به تعویض در نیمه دوم و اینکه توانایی بازی در طول 90 دقیقه را دارد، گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و نظر سرمربی بود تعویض شوم؛ ضربه بدی هم به سر من خورد؛ دو بازیکن دیگر هم ضربه سر بدی خوردند ولی خوشبختانه به خیر گذشت؛ رضا حبیب‌زاده را به همین علت از دست داده بودیم ولی خوشبختانه امشب اتفاق خاصی نیافتاد؛ ان‌شاالله تمرین می‌کنیم و آماده بازی بعدی می‌شویم.

 

او در مورد علت اینکه چرا مالکیت توپ‌های آنها همراه با گل نیست، ابراز کرد: دستور کارمان بازی مالکانه است ولی کادر فنی می‌خواهد به نتیجه هم برسد؛ در نیمه اول خیلی مالکیت توپ را داشتیم ولی موقعیت گل خلق نکردیم که ان‌شاالله با تمرین این مشکل حل خواهد شد.

دیدگاه‌ها