کد خبر : 1544527 | 19 مرداد 1397 ساعت 09:20 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز برای انتقال بواتنگ به پاریس مهیا است اما ...

پاری سن ژرمن، ناتوان در پرداخت قیمت بواتنگ

در کمال شگفتی به نظر می‌رسد باشگاه ثروتمند پاری سن ژرمن از نظر مالی نمی‌تواند از پس پرداخت 50 میلیون یورو برای جذب جروم بواتنگ برآید.

پاری سن ژرمن، ناتوان در پرداخت قیمت بواتنگ

به گزارش "ورزش سه"، این باشگاه بزرگ فرانسوی که مالکی قطری دارد حالا تاثیر منفی ولخرجی‌های گذشته‌ی خود را بیش از پیش احساس می‌کند. ولخرجی‌هایی که پی اس جی برای خرید ابرستاره‌هایی مثل نیمار و کیلین امباپه انجام داده بود. حالا قواعد انصاف مالی یوفا به پاری سن ژرمن سخت گرفته و این ممکن است برای پاریسی‌ها گران تمام شود. 


به گزارش روزنامه‌ی بیلد آلمان بعد از ابراز علاقه‌ی پی اس جی به جذب جروم بواتنگ از بایرن مونیخ، حالا هم بایرن قصد دارد به بواتنگ برای ترک مونیخ اجازه بدهد و هم توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن این دفاع وسط آلمانی را در تیمش می‌خواهد. بیلد اعلام کرد که بواتنگ حتی به دلیل اینکه تیم فرانسوی را ترجیح می‌داده به پیشنهاد منچستریونایتد جواب منفی داده است. تنها مانعی که بر سر راه این انتقال وجود دارد، قیمت بواتنگ است. بایرن برای فروش بواتنگ هیچ دلیل ورزشی‌ای ندارد و بنابراین احتمال اینکه باشگاه آلمانی حاضر شود از قیمت مورد نظر خود پایین‌تر بیاید بسیار اندک است. 


روزنامه‌ی بیلد می‌گوید مذاکرات دو باشگاه در این مورد ادامه پیدا خواهد کرد چرا که پنجره‌ی نقل و انتقالات در آلمان و فرانسه همچنان باز است. ولی در حال حاضر به نظر می‌رسد که اگر پاری سن ژرمن بواتنگ را می‌خواهد، به احتمال زیاد برای اینکه از خشم یوفا در امان باشد، مجبور است یکی از بازیکنان خود را فروخته و از درآمد حاصل از آن برای خرید بواتنگ استفاده کند.

دیدگاه‌ها