کد خبر : 1544558 | 19 مرداد 1397 ساعت 11:13 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع راست آبی پوشان به دنبال دومین حضور ثابت

فرشاد محمدی مهر امروز در صورت قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال تهران اولین حضور خود در ترکیب ثابت آبی پوشان در ورزشگاه آزادی را تجربه خواهد کرد.

مدافع راست آبی پوشان به دنبال دومین حضور ثابت 

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد محمدی مهر فصل گذشته نمایش قابل توجهی در پارس جنوبی جم داشت و در پایان فصل بیشترین تعداد پاس گل را نیز به نام خود ثبت کرد.


این بازیکن در دیدار ابتدایی فصل مقابل پیکان از اواسط نیمه دوم وارد زمین شد ولی در مقابل ذوب آهن، سرمربی آلمانی آبی پوشان از ابتدا او را در ترکیب اصلی تیم قرار داد و این مدافع راست نیز چند بار با ارسال های خود مهاجمین استقلال را در موقعیت گلزنی قرار داد.


در دیدار برابر تراکتورسازی نیز بار دیگر شفر باید از میان خسرو حیدری و فرشاد محمدی مهر یکی را انتخاب کند  و باید ببینیم این بار انتخاب سرمربی آبی پوشان کدام بازیکن خواهد بود؛ اینکه به تجربه خسرو حیدری تکیه می کند یا به قدرت جوانی محمدی مهر.


در صورت انتخاب محمدی مهر اما این بازیکن در روزی که به احتمال فراوان مسعود شجاعی در ترکیب اصلی تراکتورسازی در جناح چپ زمین خواهد بود، روز سختی را پیش رو دارد و شفر می تواند بیش از گذشته در یک مسابقه رسمی توانایی های مدافع راست خود را محک بزند؛ نمایشی که می تواند تضمین کننده تداوم حضور او در ترکیب اصلی تیم هم باشد.

دیدگاه‌ها