کد خبر : 1544635 | 19 مرداد 1397 ساعت 17:32 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

امری: گواردیولا از من موفق تر است

اونای امری، سرمربی جدید آرسنال مدعی شد انتظار دارد تیمش فصل را خوب آغاز کند.

امری: گواردیولا از من موفق تر است

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه و در اولین هفته لیگ برتر، آرسنال باید به مصاف منچسترسیتی برود و اونای امری در بدو ورود به جزیره آزمون سختی برابر تیم مدافع عنوان قهرمانی خواهد داشت.

 

اونای امری گفت: "می خواهیم فصل را خوب شروع کرده، بازی خوبی ارائه دهیم تا کیفیت آرسنال را به نمایش بگذاریم. در ماهی که گذشت از نظر تاکتیکی کار زیادی انجام دادیم و من امیدوارم با همبستگی کامل با هواداران مسیر و راه جدیدی برای آرسنال آغاز شود. با بازیکنان فصل قبل و البته بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده اند، کادر فنی جدید و فرهنگ تازه آرسنال، می خواهیم فصل را موفق شروع کنیم.

 

1323907

 

انگیزه فراوانی برای بازی کردن برابر مدافع عنوان قهرمانی داریم و من فکر می کنم بازی بزرگ و زیبایی در آغاز فصل در انتظار ماست. در تمام بازی های دوستانه و جلسات تمرینی در تلاش برای بهبود شرایط تیمی بوده ایم و حالا انتظار بهترین شرایط چه از نظر تاکتیکی و چه فردی را از تیم خودمان داریم.

 

در دیدار برابر سیتی باید هواداران کنار ما باشند و بازیکنان نیز بتوانند بهترین نمای خود را ارائه دهند تا با روحیه بالا و درست به دیدار حریف برویم. بعد از 2 فصل کار کردن زیر نظر گواردیولا، حریف ما از ثبات بالایی برخوردار است و وقتی بازی های سیتی را تماشا می کنید می بینید آنها اعتماد به نفس بالایی دارند و سبک گواردیولا در نمایش های این تیم مشخص است.

 

من و گواردیولا یک سال اختلاف سن داریم اما وی در دوران ورزشی و البته مربیگری بزرگتر و موفق تر از من بوده است. آمار و ارقام گواردیولا در مربیگری بهتر از من است اما من علاقه دارم برابر تیم های او مربیگری کنم. هنگامی که ما در اسپانیا بودیم برای من هر بازی با بارسلونا روی نیمکت آلمریا و سپس با والنسیا بسیار هیجان انگیز بود.

دیدگاه‌ها