کد خبر : 1544795 | 20 مرداد 1397 ساعت 11:02 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

تعریف ویژه سرمربی برایتون از ستاره ایرانی

خرید جهانبخش نشانه پیشرفت برایتون است

کریس هیتن، سرمربی برایتون، تایید کرد که این باشگاه از مدت ها پیش به دنبال به خدمت گرفتن علیرضا جهانبخش بود و خرید این ستاره ایرانی را نشانه پیشرفت برایتون می داند.

خرید جهانبخش نشانه پیشرفت برایتون است

به گزارش "ورزش سه"، برایتون سه سال قبل  و زمانی که در رقابت های چمپیونشیب (دسته دوم انگلیس) حضور داشت، به دنبال به خدمت گرفتن جهانبخش بود اما او ترجیح داد راهی آلکمار شود. اما سرانجام در این تابستان، آنها ستاره تیم ملی ایران را با انتقالی 17 میلیون پوندی به خدمت گرفتند؛ انتقالی که گران ترین خرید تاریخ این باشگاه است و هیتن آن را نشانه ای از پیشرفت برایتون می داند.

او در آستانه اولین دیدار تیمش در فصل جدید لیگ برتر مقابل واتفورد گفت:" حضور جهانبخش یک دورنمای هیجان انگیز برای ما دارد. او بازیکنی است که ما خیلی خوب می شناسیمش. سه سال قبل نزدیک بود او را به خدمت بگیریم. بنابراین وضعیت او را خیلی خوب پیگیری کردیم.

 

 

1322334

 

ما بازار را خیلی خوب می شناسیم و رکورد نقل و انتقالات مان را در دو تابستان اخیر، 7 بار شکستیم. این شیوه لیگ برتر است که قیمت ها دائما افزایش پیدا می کند و ما هم به همین شیوه عمل می کنیم.

نقطه آغازین همیشه یکسان است. مسئولیت من نگه داشتن تیم در لیگ برتر و ساختن یک تیم است. اما چالش هایی وجود دارد. چیزی که می خواهید این است که به عنوان یک تیم بهتر شوید و در نهایت می خواهید جایگاه بهتری پیدا کنید."

دیدگاه‌ها