کد خبر : 1544809 | 20 مرداد 1397 ساعت 10:51 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

وقفه های متوالی، مانع بزرگ پرسپولیس در اهواز

تیم هایی که از سازماندهی دفاعی خوبی بهره می‌برند، شانس بالایی برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس برانکو دارند اما در اهواز مشکلات دیگری هم وجود داشتند.

به گزارش ورزش سه، قرمزها در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسیدند که تصور می‌شد، پیروزی راحتی به دست بیاورند. البته تیم ناشناخته یزدی، در ۲ بازی ابتدایی نشان داده بود بسیار سخت کوش است اما با این حال، کمتر پرسپولیسی بود که پیش بینی اش نتیجه غیر برد برای قرمزها باشد.

 

نباید فراموش کرد که این بازی در شرایط سخت برگزار شد و نمیتوان وضعیتش را عادی قلمداد کرد. روی سکوها درگیری وجود داشت و داخل زمین نیز تحت تأثیر این اتفاقات قرار داشت اما با این حال، نمیتوان از نمایش پایین تر از حد استاندارد پرسپولیس هم به راحتی گذر کرد.

 

 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ نتوانستند مقابل دفاع سازمان یافته استقلال خوزستان همچون همیشه موقعیت سازی کنند. گذر از لایه های متراکم دفاعی این تیم اهوازی سخت به نظر می‌رسید و در نهایت هم بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. امید عالیشاه، بشار رسن و سیامک نعمتی که مهره های تکنیکی و خلاق تیم هستند، در مقابل مدافعان پرتعداد داریوش یزدی ناکام ماندند و به جز در مواردی، نتوانستند از آبی ها عبور کنند.

 

این اولین بار نبود که پرسپولیس مقابل تیم های با دفاع اصطلاحا اتوبوسی ناکام ماند. اساسا عده ای بر این عقیده هستند که تیم برانکو سخت میتواند مقابل تیم های با سبک دفاعی، پیروز شود. تاریخ نشان داده پرسپولیس اگر مقابل این گونه تیم ها زود به گل برسد، بازی برایش ساده می‌شود اما در غیر این صورت، کار سخت و سخت و سخت تر خواهد شد.

 

البته برانکو روی نیمکت هم مهره تأثیرگذاری به جز منشا نداشت. حضور ۳۰ دقیقه ای این بازیکن روند حرکتی سرخ ها در خط حمله را بهتر کرد اما دستاورد پرسپولیس از شب ملتهب غدیر تنها یک امتیاز بود.

 

 

نکته ای که باید به آن توجه کرد این بود که در طول ۹۰ دقیقه بازی وقفه های بسیاری به وجود آمد؛ به خاطر سنگ اندازی، هوای گرم و... که همگی سبب شدند تا پرپسولیس نتواند ریتم بازی خود را پیدا کند.

 

(عکس از سجاد ایمانیان)

دیدگاه‌ها