کد خبر : 1544828 | 20 مرداد 1397 ساعت 11:51 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل خاصی بین ما و ایمانی نبود

قاسمی‌نژاد: هم بدنی از نفت سر بودیم، هم فنی

مهاجم پدیده خراسان گفت: چه به لحاظ بدنی و چه از نظر فنی سرتر از صنعت نفت آبادان بودیم.

قاسمی‌نژاد: هم بدنی از نفت سر بودیم، هم فنی

امین قاسمی‌نژاد پس از پیروزی تیمش برابر نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی بود که شکر خدا بازیکنان ما در اجرای آنچه کادر فنی خواسته بود بسیار خوب و منظم کار کردند و اگر کمی دقت می‌کردیم شاید الان با اختلاف بیشتری این بازی را به پایان برده بودیم.


وی افزود: تیم ما به لحاظ بدنی هم سر تر از حریف بود و کاملا سرحال از دقیقه یک تا ۹۴ فوتبالی بادقت و قدرت را به نمایش گذاشت که این شرایط بدنی در تیم نفت نبود.


زننده گل سه امتیازی پدیده تاکید کرد: موقعیت‌های زیادی از دست رفت و فکر می‌کنم این یک گل کمترین حق پدیده در این بازی بود. شکر خدا قرعه به نام من افتاد و توانستیم با کمک بازیکنان دل هواداران مشهدی را شاد کنیم.

 

1326150

 

قاسمی‌نژاد با تمجید از هواداران فوتبال خراسان یادآور شد: واقعا از حضور هواداران‌مان انرژی می‌گیریم و بابت این حمایت از آنها متشکریم. انشاءالله با تداوم این پیروزی‌ها کار را به جایی برسانیم که استادیوم امام رضا علیه‌السلام را کاملا پر از هوادارانمان ببینیم.


وی در خاتمه در خصوص خطاها و کری میان پدیده‌ای‌ها و اکبر ایمانی خاطرنشان کرد: طبیعتا وقتی بازیکنی که از تیمی رفته به شهر سابق خود بازمی‌گردد این اتفاقات رخ می‌دهد اما مشکل خاصی نبود و ما برای اکبر ایمانی هم آرزوی موفقیت داریم.

دیدگاه‌ها