کد خبر : 1544847 | 20 مرداد 1397 ساعت 12:43 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

از شکست نیم فصل دوم تا تساوی بازی سوم

پیشرفت ذوب آهن بدون تبریزی در ورزشگاه دستگردی

شاگردان امید نمازی دو روز پیش در دیدار سوم خود به میدان رفتند و در نهایت توانستند به یک تساوی برسند. آنها این یک امتیاز را بدون ستاره سال های اخیر خود به دست آوردند.

پیشرفت ذوب آهن بدون تبریزی در ورزشگاه دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار دو تیم ذوب آهن و سایپا در نیم فصل دوم لیگ قبلی در همین ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد. دیداری که سبزپوشان نتوانستند برابر حریف خود مقاومت کنند و در نهایت با شکست سنگین 4 بر 2 زمین را ترک کردند. ذوبی ها پس از آن شکست، دو روز پیش بازهم در تهران و باز هم برابر نارنجی پوشان سایپا به میدان رفتند اما به نوعی پیشرفت زیادی داشتند و به عنوان تیم بازنده زمین را ترک نکردند و حتی یکی دو بار تا فروپاشی دروازه حریف خود پیش رفتند.


نکته جالب درباره رویارویی اخیر این دو تیم باید گفت هر کدام از تیم ها یکی از ستاره های خود را از دست داده و به همین دلیل با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی قبلی به میدان رفتند. مرتضی تبریزی گلزن سال های اخیر ذوبی ها اخیرا از این تیم جدا شد و به استقلال تهران پیوست. در سوی دیگر علی قلی زاده نیز یکی از ستاره های تیم سایپا محسوب می شد که به عنوان لژیونر فوتبال ایران را ترک کرد تا در بلژیک به دوران فوتبال خود ادامه دهد.


دیدار اخیر نارنجی پوشان و اصفهانی ها، در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که در دیدار برگشت این دو تیم در فصل قبل و در ورزشگاه دستگردی، تیم سایپا با گل های ترابی، قلی زاده، دانشگر و جعفری در مقابل گل های کی روش استنلی و قاسم حدادی فر توانست بازی را به سود خود به پایان برساند.

دیدگاه‌ها