کد خبر : 1544853 | 20 مرداد 1397 ساعت 13:14 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

مصدوم شدم اما بازی کردم

شیخ ویسی: می‌خواستم روی اعصاب سپاهانی‌ها نباشم

دروازه بان پیکان با وجود مصدومیتی که در بازی برایش پیش آمد بازهم توانست دروازه تیمش را در طول یک نود دقیقه دیگر بسته نگه دارد.

شیخ ویسی: می‌خواستم روی اعصاب سپاهانی‌ها نباشم

به گزارش" ورزش سه" تیم پیکان در بازی حساس توانست در اصفهان به تساوی بدون گل برسد و وحید شیخ ویسی دروازه بان این تیم مثل دو هفته اول لیگ برتر یکی از بهترین های تیمش بود و  بازهم کلین شیت کرد. این اتفاق در حالی افتاد که او در این بازی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و دقایق زیادی را با پای آسیب دیده بازی کرد. دروازه بان موفق پیکان درباره مصدمیتش گفت:« متاسفانه مچ پایم در صحنه ای که قصد داشتم شوت بزنم پیچید و دچار آسیب دیدگی شدم.» او همچنین درباره بازی و سومین کلین شیتش هم گفت:« خداراشکر شرایط تیم خوب است واز نظر ساختار دفاعی به انسجام رسیده ایم. همه بچه ها از نوک خط حمله تا خود من درون دروازه تلاش می کنیم و در کار تیمی شرکت می کنیم و همین موضوع باعث شده تا در سه بازی دشواری که داشتیم گلی نخوریم.»


او در این رابطه که فضای سنگینی در نقش جهان وجود داشت هم گفت:« بله تماشاگران سپاهان برای برد تیمشان سنگ تمام گذاشتند و این درحالی بود که فضای خیلی خوبی بود و هیچگونه بی احترامی به تیم ما نشد.» شیخ ویسی درباره اعتراض هواداران سپاهانی به سبک بازی پیکان هم گفت:« در انتهای بازی  هواداران سپاهان کمی از سبک بازی ما ناراحت بودند و می گفتند ما تاخیری فوتبال بازی کرده ایم هرچند داور در هر نیمه 4 دقیقه وقت اضافی گرفت و به نظرم از نظر وقت شرایط عادلانه بود.»


یکی از بهترین دروازه بان های لیگ برتر در سه هفته ابتدایی ، از آن دروازه بان هایی است که خیلی اهل نمایش دادن و دایو بستن های تماشاگر پسند نیست. او از آن دروازه بان هایی است که با خونسردی کار می کند و به جای بازی نمایشی جایگیری های مناسب و منطقی دارد. خودش با تایید این موضوع گفت:« خداراشکر بعد از ده دوازده سالی که در لیگ بازی می کنم بالاخره کسی هم متوجه شد که من اصلا اهل کارهای نمایشی نیستم. حتی برای اینکه بیشتر به چشم بیایم سعی نمی کنم که توپ را زیاد نگه داشته و وقت تلف کنم. دیروز در بازی با سپاهان وقتی آسیب دیدم برای اینکه روی اعصاب هواداران سپاهان نروم خیلی زود بلند شدم و به بازی ادامه دادم. من بعد از آن دیگر نمی توانستم با پای راست شوت بزنم و حتی داور وقتی توپ را کاشتم به خاطر اتلاف وقت به من کارت زد در حالیکه من وقت تلف نمی کردم و نمی توانستم توپ را بزند.»

 


دروازه بان موفق پیکان در سه هفته ابتدایی در پایان درباره شرایط مصدومیتش گفت:« فکر نمی کنم مشکل خاصی باشد هرچند مصدومیت مچ پا دو سه روزی بهبودی اش طول می کشد. امروز استراحت می کنیم و فردا دکتر پایم را معاینه خواهد کرد و تکلیفم مشخص می شود.»

دیدگاه‌ها