کد خبر : 1544908 | 20 مرداد 1397 ساعت 16:12 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

زکی پور اعاده حیثیت می کند

مدافع چپ استقلالی ها فصل جدید را متفاوت از گذشته آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی پور از جمله جوانان استقلال است که در دو سال گذشته در این تیم حضور داشته اما هیچگاه نتوانست خود را به جز معدود مسابقاتی، در حد و اندازه های استقلال نشان دهد.

 


زکی پور اما در لیگ هجدهم  فصل را متفاوت از گذشته آغاز کرده است؛ حضور از روز اول زیر نظر شفر در تمرینات باعث شده تا مدافع شمالی آبی ها فرم خوبی در سمت چپ خط دفاعی داشته باشد و در دو دیداری که برای آبی ها به میدان رفته، یکی از بهترین های زمین باشد.


زکی پور برابر ذوب آهن در خط حمله مورد استفاده قرار گرفت و توانست یک نمایش موثر و مفید از خود ثبت کند. مدافع آبی ها اما در دیدار برابر تراکتورسازی روز سختی را برابر دانیال اسماعیلی فر داشت که البته این روز سخت نیز با موفقیت کامل زکی پور به پایان رسید.


مدافع چپ استقلالی ها با این دو نمایش خوب نشان داده در فصل جدید به دنبال اعاده حیثیت در تیم شفر است و می خواهد توانایی های بالای خود را به اثبات برساند. اتفاقی که می تواند با حضور همزمان مرتضی تبریزی باعث فعال شدن سمت چپ استقلال بعد از سال ها شود تا آبی ها در کنار سمت راست خطرناک و قوی، در سمت چپ نیز تاثیر گذار و زهردار باشند.

 

1326228

 


عکس رضا سعیدی پور

 

دیدگاه‌ها