کد خبر : 1544932 | 20 مرداد 1397 ساعت 17:39 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

بادران در انتظار اولین پیروزی سه بر صفر

تا لحظاتی دیگر و با اعلام داور دیدار تیم های بادران و ماشین سازی، تیم تهرانی صاحب اولین پیروزی در لیگ دسته اول خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته اول لیگ دسته اول، باید عصر امروز دو تیم بادران تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به دیدار یکدیگر می رفتند اما تاکنون این اتفاق نیفتاد و به احتمال فراوان این تیم تهرانی خواهد بود که به عنوان برنده زمین را ترک خواهد کرد.


بازیکنان هر دو تیم به مانند دیدارهای دیگر برای گرم کردن پا به میدان گذاشتند و پس از آن نیز راهی رختکن شدند تا خود را آماده بازی اول کنند اما ناظر این دیدار از این کار ممانعت به عمل آورد چرا که کارت اعضای تیم ماشین سازی به دلیل مشکلاتی که در قسمت مدیریتی این تیم وجود داشت پیش از این صادر نشده بود و همین موضوع نداشتن کارت بازی باعث شد تا ناظر و داور میدان با رعایت مراحل قانونی بازی را سه بر صفر به سود تیم بادران اعلام کنند.


البته این اتفاق تاکنون نیفتاده اما با توجه به مشکلات قانونی موجود احتمالا تا دقایقی دیگر نتیجه بازی به سود تیم تهرانی اعلام خواهد شد. در حال حاضر ناظر این بازی تیم داوری را به رختکن برده تا 10 دقیقه دیگر در این رابطه تصمیم گیری کنند.

 

1326252

دیدگاه‌ها