کد خبر : 1544990 | 20 مرداد 1397 ساعت 21:35 | 52.1K بازدید | 0 دیدگاه

اکسین البرز یک - فجرسپاسی صفر

لیگ یک/ اولین سه امتیاز اکسینی‌ها با اف 14

تیم اکسین البرز با تک گل محمد ابراهیمی در اولین دیدار خود در لیگ یک فجرسپاسی شیراز را شکست داد تا دوئل دارا و ندارها را به سختی پیروز شود.

لیگ یک/ اولین سه امتیاز اکسینی‌ها با اف 14

به گزارش "ورزش سه"، در اولین هفته رقابت های لیگ دسته اول اکسین البرز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان فجرسپاسی شیراز بود. اکسین که با جذب بازیکنان سابق تراکتورسازی تیمی مدعی در لیگ یک ساخته، با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، پوریا سیف پناهی، فرید محمدی زاده، کیوان امرایی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شاهین شفیعی، سید محسن حسینی، مهرداد رضایی، محمود شفیعی و یاسر فیضی بازی را آغاز کرد.


در مقابل مجید صالح سرمربی فجرسپاسی شیراز نیز پیمان سلمانی، مهدی کربلایی، مجید بهروزی، رامین دهقانی، جلال عبدی، سیامک کوهنورد، حسین بهرامی، میلاد صفایی، بهرام احمدی، مید نوری و بابا محمدی را به عنوان یازده بازیکن اصلی به میدان فرستاد.


نیمه اول دیدار با برتری نسبی اکسین همراه بود ولی مهاجمان این تیم نتوانستند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند. نیمه دوم نیز با برتری شاگردان کمالوند همراه بود و محمد ابراهیمی مهاجم اکسین موفق شد در دقیقه ۵۱ تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. فجری ها در بازی اول ناهماهنگ نشان دادند و نتوانستند در جریان بازی حریف خود را تحت فشار قرار دهند.

دیدگاه‌ها