کد خبر : 1545040 | 21 مرداد 1397 ساعت 08:53 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ- آینتراخت فرانکفورت

چرا دیدار سوپرجام آلمان دیدنی است؟

اولین آزمون مهم نیکو کوواچ و بایرن مونیخ امشب برگزارمی‌شود: سوپرجام آلمان در مصاف با قهرمان جام حذفی این کشور، آینتراخت فرانکفورت.

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب در ورزشگاه کومرتس‌بانک شهر فرانکفورت، عیار تیم ساخته و پرداخته شده توسط نیکو کوواچ را نشان خواهد داد. کوواچ در اولین محک جدی خود در یک بازی حساس در مقابل تیم سابق خود قرار می‌‌گیرد و این نوید یک بازی پرتنش و تماشایی را می‌دهد.


در پایان فصل گذشته، آینتراخت فرانکفورت که آن روزها کوواچ را روی نیمکت سرمربی‌گری خود می‌دید موفق شد در فینال جام حذفی، بایرن را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. آیا بایرن این بار موفق می‌شود از رقیب خود انتقام گرفته و آن شکست را جبران کند؟


امشب نگاه هواداران بایرن به دروازه‌بان مشهورشان مانوئل نویر دوخته خواهد شد. بایرنی‌ها می‌خواهند ببیند آیا نویر که در جام جهانی روسیه بعد از مصدومیتی طولانی به میدان رفته بود، در این مدت به آمادگی کامل رسیده است ؟ هواداران قرمزپوش ایالت باواریا امیدوارند درون دروازه‌ی تیم محبوب‌شان با نویری کاملاً آماده و چابک روبرو شوند. کسی که او را کامل‌ترین دروازه‌بان دنیا می‌دانند.


جاشوا کیمیچ دیگر ستاره‌ی بایرن است که مورد توجه خواهد بود. او پیش از جام جهانی یکی از بهترین‌های دنیا در پست خود به حساب می‌آمد ولی در روسیه کم‌فروغ بود. در اردوی پیش‌فصل آمریکا کوواچ در غیاب کیمیش، در دفاع راست از سرژ گنابری استفاده کرد. رافینیا هم از آمادگی بالایی برخوردار است. کیمیش می‌داند که این فصل با رقبای سرسختی مواجه بوده و باید خود را نشان دهد.


توماس مولر دیگر بازیکن بایرن است که امشب زیر ذره‌بین خواهد بود. او که در جام جهانی کم‌فروغ ظاهر شده بود در اردوی تمرینی بایرن وقت زیادی را به بدنسازی گذرانده است. او در دوران کوواچ به احتمال زیاد بیشتر متمایل به مرکز زمین بازی خواهد کرد و خود او به این موقعیت علاقه‌ی بیشتری دارد. امشب باید دید آیا کوواچ توانسته مولر را به روزهای اوجش نزدیک کند ؟


و اما رابرت لواندوفسکی امید اصلی بایرنی‌ها برای گلزنی در بازی امشب خواهد بود. او از مدتها پیش به ترک بایرن فکر می‌کرد ولی در نهایت مسئولین رده‌بالای بایرن آب پاکی را روی دستش ریختند و اعلام کردند به هیچ وجه قصد واگذاری ستاره‌ی گلزن لهستانی‌شان را ندارند. لواندوفسکی که به همراه تیم ملی کشورش لهستان در جام جهانی روسیه ناامیدکننده ظاهر شده باید در بایرن انگیزه‌ی بیشتری پیدا کند. با اینحال، او مهاجمی در کلاس جهانی است که بزرگترین باشگاه‌های دنیا حاضرند به هر قیمتی شده او را در تیم خود ببینند. باید منتظر ماند و دید آیا لواندوفسکی می‌تواند فصل جدید را با گلزنی آغاز کند ؟

 

1326377

 

1326379

دیدگاه‌ها